Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Вие сте работодателят - мечта? Проверете пак
С наближаването на новата година е време да оценим успехите и възможностите за подобрение в екипа през 2020-а. Едно от нещата, които трябва да преразгледаме в бизнес стратегията си, са назначенията. Поставихте ли си някакви цели в началото на годината в това отношение? Кои от тях успяхте да изпълните?
Трябва ви силен employer brand или т.нар. работодателска марка, който да обхваща цялостната ви репутация като работодател. Според проучване на организацията за подбор на персонал, MRINetwork, 69% от хората, които търсят работа, биха отказали предложение на компания с лош employer branding. Ето как да подобрите вашия.
Изградете убедителна уебстраница със свободните позиции
Ключът към успешната работодателска марка е в добре изградената страница със свободни позиции в компанията. Най-заинтригуваните кадри обикновено кандидатстват директно през уебсайта на компанията. Те инвестират време в това да се борят за определено работно място, вместо просто да кликат бутона „Кандидатствай“.
На вашата кариерна страница се постарайте да отговорите на въпроса „Какво има за мен?“. Задължително отбележете най-големите предимства на позициите и допълнителните възможности, които сте готови да предоставите. Подчертайте своята експертност като работодател – покажете престижните награди, които притежавате, или разкажете мотивиращата история на ваш служител, който е изкачил стълбицата в компанията, от стажант до лидер.
Създайте качествено описание на работните позиции
Всяко такова описание трябва да започва с няколко реда, посветени на компанията – локация, история, корпоративна култура, награди, ангажираност и кариерно израстване. Отбележете предимствата, отговорностите и основните изисквания за позицията, така че вашите потенциални служители да преценят дали тази работа е подходяща за тях преди да кандидатстват. Ако описанието не впечатли хората, вероятно бързо ще загубят интерес и ще потърсят други работодатели с по-завладяваща история и култура.
Наблегнете на преимуществата
Отвъд заплащането, днешните служители очакват от работодателите си допълнителни преимущества. Ако компанията ви няма какво да предложи в това отношение, рискувате да загубите ценни кадри. Разгледайте с какво се отличавате – здравна помощ, възстановяване на средства за допълнителни обучения и сертификати, платен отпуск. Комуникирайте всичко това в уебсайта си, в описанието на работните позиции и на всички други места, където кандидатите вероятно ще взаимодействат с бранда ви.
Непрекъснато преоценявайте и подобрявайте предлаганите от вас удобства, за да сте в крак с тенденциите.
Развиването на вашата работодателска марка е отличителен фактор за това дали един потенциален служител ще реши да кандидатства за някоя от свободните ви позиции, отговаряща на неговите умения. С последователна работа в усъвършенстването ѝ ще привлечете и назначити квалифицирани кадри, които ще увеличат продуктивността и печалбата на организацията ви.
Адам Робинсън, съосновател на Hireology, за Inc.com
Редактор: Габриела Беличовска
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.