Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Volkswagen направи панели за смартфони от ударени коли (видео)
През февруари правителството на Швеция забрани телефонните разговори по време на шофиране. Мярката обаче нямаше значителен ефект в страната, където мнозина сред водачите, както навсякъде по света, пишат съобщения на телефоните докато са зад волана.
23 пъти по-вероятно е водачът да има пътен инцидент, ако пише на смартфона докато е седнал да управлява колата, посочиха статистики от страната. В тази връзка криейтив агенцията Nord DDB в Швеция създаде за Volkswagen силна социална кампания, отразена от международните медии за маркетинг, включително и от Adweek.com.
Volkswagen представи панели за смартфони, изработени от материали от катастрофирали коли. Т.нар. “Crashed Cases” се продаваха по 599 шведски крони или около 70 долара, за да напомнят на шофьорите, че наистина всичко може да почака и писането на съобщения зад волана е много опасно. Средствата от продажбите отидоха за покриване на разходи за рехабилитация на ранени в катастрофи.
Ето и видеото на кампанията.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.