Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Време ли е за ребрандиране: Част 1
Разработката на бранда е в основата на идентичността на бизнеса ви, сбор от всички ценности, идели, характеристики на компанията ви. Понякога обаче и най-обичаните брандове преминават през кризи, поддават се на последиците от остаряването им или не успяват да се впишат в стандартите на аудиторията така, както са го правили преди.
В тези случай един добър вариант е ребрандирането, смята Джейсън Демерс в своя статия за Medium.com.
Кога е време за ребрандиране?
Таргетирате нова демография
Ефективният бранд е този, който е създаден специфично за една таргет аудитория; това прави бранда релевантен и свързан. Ако решите, че компанията ви ще се насочи към нова демография, значи брандът ви трябва да еволюира. Един бизнес, който се харесва на жени на средна възраст, няма да привлече симпатиите на тийнейджърите. Ще трябва да преразгледате имиджа си, за да оцелеете.
Заплаха от нов конкурент
Ребрандирането може да е и ход за защита на бизнеса ви от възхода на нов конкурент. Например ако нова компания се появи на пазар, подобен на вашия, потребителите може да се объркат от кой да купят. Можете да се оттеглите, като разграничите бранда си с нови, по-привлекателни стандарти. Като алтернатива, можете да се поучите от някои от качествата, които са направили новопоявилия се бранд успешен.
Мисията или ценностите ви са се променили
Обичайно те диктуват как ще се развие марката ви. Ако те се променят, тогава и марката трябва да се промени. Ако решите да започнете да предоставяте по-екологични възможности и да минимизирате въздействието върху околната среда, можете да изберете по-елегантно лого и по-земен глас. Каквото е необходимо за превръщането на марката в отражение на идентичността на компанията, направете го.
Очаквайте продължение!
Джейсън Демерс за Medium.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 30 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер
Наука и Здраве |Слабото търсене понижава приходите и печалбата на най-голямата химическа компания в света
Компании |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер
Наука и Здраве |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Скенери хвърлят светлина върху промените в мозъка, когато се унасяме от умора
Любопитно |На днешната дата, 30 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Гърция започва доставки на газ за Украйна през България, Румъния и Молдова
Енергетика |Полски изтребители прехванаха руски самолет, извършвал разузнавателен полет над Балтийско море
Свят |Цитат на деня
Цитат на деня |80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Любопитно |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.