Време ли е за ребрандиране: Част 1

Време ли е за ребрандиране: Част 1

Разработката на бранда е в основата на идентичността на бизнеса ви, сбор от всички ценности, идели, характеристики на компанията ви. Понякога обаче и най-обичаните брандове преминават през кризи, поддават се на последиците от остаряването им или не успяват да се впишат в стандартите на аудиторията така, както са го правили преди.

В тези случай един добър вариант е ребрандирането, смята Джейсън Демерс в своя статия за Medium.com.

Кога е време за ребрандиране?

Таргетирате нова демография

Ефективният бранд е този, който е създаден специфично за една таргет аудитория; това прави бранда релевантен и свързан. Ако решите, че компанията ви ще се насочи към нова демография, значи брандът ви трябва да еволюира. Един бизнес, който се харесва на жени на средна възраст, няма да привлече симпатиите на тийнейджърите. Ще трябва да преразгледате имиджа си, за да оцелеете.

Заплаха от нов конкурент

Ребрандирането може да е и ход за защита на бизнеса ви от възхода на нов конкурент. Например ако нова компания се появи на пазар, подобен на вашия, потребителите може да се объркат от кой да купят. Можете да се оттеглите, като разграничите бранда си с нови, по-привлекателни стандарти. Като алтернатива, можете да се поучите от някои от качествата, които са направили новопоявилия се бранд успешен.

Мисията или ценностите ви са се променили

Обичайно те диктуват как ще се развие марката ви. Ако те се променят, тогава и марката трябва да се промени. Ако решите да започнете да предоставяте по-екологични възможности и да минимизирате въздействието върху околната среда, можете да изберете по-елегантно лого и по-земен глас. Каквото е необходимо за превръщането на марката в отражение на идентичността на компанията, направете го.

Очаквайте продължение!

Джейсън Демерс за Medium.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ