Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Използвайте момента!
Пандемията от COVID-19 сериозно повлия на начина на живот и поведението на потребителите, които сега, в условията на извънредно положение, прекарват повече време вкъщи. Голяма част от това време преминава в сърфиране в дигиталното пространство, затова и брандовете трябва да използват момента.
Екипът на маркетинг платформата Grazitti Interactive обобщава 5-те ключови тенденции в дигиталния маркетинг, върху които си струва да се фокусираме по време на извънредната ситуация, в опит да увеличим приходите си.
Интерактивно съдържание
Няма нищо по-добро от това да дадете възможност на потребителите да се свързват с бранда ви чрез 360-градусови видеа, виртуална реалност, постове за директна покупка, куизове, анкети. 93% от маркетолозите са съгласни, че интерактивното съдържание е по-ефективно в информирането на потребителите им спрямо 70% за статичното съдържание.
Всеки такъв пост е своеобразен призив за действие и се споделя многократно, което, от своя страна, увеличава информираността за бранда.
Виртуална и добавена реалност
До 2022 година 70% от бизнеса ще експериментира с технологии като виртуалната и добавената реалност. Тези изобретения обаче отсега влияят върху продажбите и създават триизмерно мислене. Виртуалната реалност е най-потапящата от всички технологии. Все повече брандове ги интегрират, за да подобряват потребителското изживяване
Оптимизацията на търсещите машини
Алгоритмите на търсачките се променят постоянно и това влияе върху резултатите, които виждат потребителите в тях. Оптимизациите от миналата година, които са изкарвали вашата страница на първите позиции, може да не са толкова актуални сега, а това да застраши ранкирането на уебсайта ви и дори да ви наложи наказание. Индустрията ще продължава да работи върху подобряването на качеството на търсачките.
Социална търговия
Продажбите в социалните мрежи директно на потребителите се осъществяват чрез постове, препратки към приложения и реклами в социалните мрежи, отвеждащи клиента в сайта за онлайн търговия на даден бранд.
36% от интернет потребителите в САЩ споделят, че социалните платформи стават все по-важен източник на информация при вземането на решение за покупката, като тази тенденция ще се засили повече през следващата година.
Смарт наддаване в Google Ads
То включва използването на машинно обучение за оптимизиране на наддаването за конверсии и подобренията му, анонсирани през 2019 година, ще доведат до промени в дигиталния маркетинг. Автоматизацията и умното наддаване вече се превръщат в норма.
Комуникацията с потребителите е повече от важна в този момент, а последствията от нейната липса включват загуба на средства, преориентиране на потребителите към конкурентни брандове и т.н. Именно затова усилията на бизнеса трябва да се насочат към сигурния начин за достигане до хората, а именно социалните платформи.
По материал на Social Media Today
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.