Използвайте момента!

Използвайте момента!

Пандемията от COVID-19 сериозно повлия на начина на живот и поведението на потребителите, които сега, в условията на извънредно положение, прекарват повече време вкъщи. Голяма част от това време преминава в сърфиране в дигиталното пространство, затова и брандовете трябва да използват момента.

Екипът на маркетинг платформата Grazitti Interactive обобщава 5-те ключови тенденции в дигиталния маркетинг, върху които си струва да се фокусираме по време на извънредната ситуация, в опит да увеличим приходите си.

Интерактивно съдържание

Няма нищо по-добро от това да дадете възможност на потребителите да се свързват с бранда ви чрез 360-градусови видеа, виртуална реалност, постове за директна покупка, куизове, анкети. 93% от маркетолозите са съгласни, че интерактивното съдържание е по-ефективно в информирането на потребителите им спрямо 70% за статичното съдържание.

Всеки такъв пост е своеобразен призив за действие и се споделя многократно, което, от своя страна, увеличава информираността за бранда.

Виртуална и добавена реалност

До 2022 година 70% от бизнеса ще експериментира с технологии като виртуалната и добавената реалност. Тези изобретения обаче отсега влияят върху продажбите и създават триизмерно мислене. Виртуалната реалност е най-потапящата от всички технологии. Все повече брандове ги интегрират, за да подобряват потребителското изживяване

Оптимизацията на търсещите машини

Алгоритмите на търсачките се променят постоянно и това влияе върху резултатите, които виждат потребителите в тях. Оптимизациите от миналата година, които са изкарвали вашата страница на първите позиции, може да не са толкова актуални сега, а това да застраши ранкирането на уебсайта ви и дори да ви наложи наказание. Индустрията ще продължава да работи върху подобряването на качеството на търсачките.

Социална търговия

Продажбите в социалните мрежи директно на потребителите се осъществяват чрез постове, препратки към приложения и реклами в социалните мрежи, отвеждащи клиента в сайта за онлайн търговия на даден бранд.

36% от интернет потребителите в САЩ споделят, че социалните платформи стават все по-важен източник на информация при вземането на решение за покупката, като тази тенденция ще се засили повече през следващата година.

Смарт наддаване в Google Ads

То включва използването на машинно обучение за оптимизиране на наддаването за конверсии и подобренията му, анонсирани през 2019 година, ще доведат до промени в дигиталния маркетинг. Автоматизацията и умното наддаване вече се превръщат в норма.

Комуникацията с потребителите е повече от важна в този момент, а последствията от нейната липса включват загуба на средства, преориентиране на потребителите към конкурентни брандове и т.н. Именно затова усилията на бизнеса трябва да се насочат към сигурния начин за достигане до хората, а именно социалните платформи.

По материал на Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 22 юли. Имен ден празнуват Магда, Магдалена, Мадлен
Държавният департамент на САЩ одобри продажба на въоръжение на България за 620 млн. долара
Зеленски обяви, че следващият кръг мирни преговори между Украйна и Русия ще бъде в сряда
Град Ню Йорк и щатът Ню Джърси очакват 3,3 млрд. долара приходи от Световното първенство по футбол през 2026 г.
Гърция премахва таксите за теглене от банкомат
По план за 43 млн. евро: Изкуствен интелект ще помага на държавната администрация в Испания
Гръцките власти предупредиха за екстремно високи температури до 45°
Великобритания започва мащабна акция срещу организаторите на нелегална миграция в страната