Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Юниливър спира рекламите на храни и напитки за деца под 12 години
Британско-холандският концерн за потребителски стоки Юниливър (Uniliver), който произвежда сладоледите Магнум (Magnum), ще спре рекламите на храни и напитки, насочени към потребители под 12 години, в традиционните и социални медии, предаде Ройтерс.
Мярката е отговор на засилващите се опасения от затлъстяването при децата, допълва БТА.
В новите си принципи за отговорен маркетинг компанията заявява също, че ще спре да наема инфлуенсъри и известни личности, чиято основна аудитория са деца под 12-годишна възраст, и ще използва по-рядко анимационни герои.
Тези промени ще бъдат приложени първо при сладоледения бизнес на компанията. През последните пет години концернът полага усилия да ограничава общия брой на калориите и да намалява захарта при сладоледите за деца до съответно 110 калории и 12 грама на порция.
Според оценки през 2016 г. 124 милиона деца и младежи на възраст между 5 и 19 години в света са страдали от затлъстяване, а 213 милиона са били с наднормено тегло, по данни на Световната здравна организация.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.