Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Нека говорят за вас!
За да си извоюва един бранд място в днешния дигитален пейзаж, е важно да има силна SEO стратегия. Редица фактори играят важна роля в успеха на една компания в търсачките, но един от малко познатите начини за засилване на SEO е чрез пиара. От години именно той е възприеман като фактор за умножаване на информираността за бранда и засилване на надеждността на една организация, пише изданието PR Daily.
Това, което не се разбира добре, е каква сила има медийното отразяване върху дългосрочната SEO стратегия. Как точно помага пиарът? Отговорът е прост – т.нар. backlinks или препратки. Когато компанията ви се появи в популярни и достоверни медии с дейността си, трафикът на уебсайта ви се увеличава. Надеждността на новинарските платформи и изписването на името ви в тях кара Google да разпознава и вашия уебсайт като надежден източник на свързано съдържание. Така класирането ви в резултатите от търсенията на потребителите става по-добро.
Няколко пиар практики носят добри SEO резултати
Спечелено медийно отразяване
Да кажем, че компанията ви има интересен нов продукт и искате да изградите разпознаваемост около него преди лансирането му на пазара. Медийното отразяване ще ви помогне тази новина да стигне до хората, които от своя страна могат да са ваши настоящи и потенциални клиенти.
Хубавото при спечелената медия е, че не само насочва вниманието към бранда ви незабавно, но продължава да работи във ваша полза дори и след края на кампанията.
Щом се появите в домейн с висок авторитет и впоследствие той добави и свързващи линкове към уебсайта ви, затвърждавате позицията си и помагате на собственото си SEO.
Информираност за бранда
Когато изпълняват медийна кампания, много пиар агенции таргетират разнообразен списък от медии. Колкото повече материали има за вас, толкова повече потенциални клиенти ще започнат да ви разпознават и да проучват бранда ви. Това е особено важно за B2B компаниите с по-дълъг цикъл на продажбата.
На първо място, увеличеният интерес към компанията води до повече търсения в Google, свързани с продуктите или услугите ви. Освен това увеличението на търсенията около бранда ви позволява на търсачката да стигне до заключението, че компанията ви е легитимна и търсена, а това помага за по-доброто класиране. Google приоритизира марките с доказан обем на търсенията и онлайн присъствието.
Социално доказателство
Щом се появите в публикациите на спечелени медии, не забравяйте да ги добавите към собствения си уебсайт. Това е малка, но съществена стъпка, която не бива да се пренебрегва.
Включването на лога или връзки към медийното отразяване, което компанията ви е получила, ви помага да изграждате социално доказателство. То засилва доверието в отрасъла на компанията и помага за изграждането на по-добра връзка между марката и потенциалните ѝ клиенти.
По материал на Дейв Мензър, основател на маркетинг агенцията Swyft, за PR Daily
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.