Лоша услуга за бизнеса

Лоша услуга за бизнеса

Демографските характеристики са една от основните насоки, които избират да следват маркетолозите в таргетирането на потребителите при изпълнението на комуникационните си цели. За експерта Габи Бариос това е пряк път, който не само поддържа остарели стереотипи, но влияе лошо и на бизнеса.

В следващото видео от поредицата конференции TED тя обяснява защо маркетингът, основан на половото разделение, не стимулира продажбите толкова, колкото си мислите, и показва как компаниите могат да намерят по-добри начини да достигат до клиентите и да развиват брандовете си.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: Краят на войната трябва да бъде справедлив и съм благодарен на всички, които сега са с Украйна
Урсула фон дер Лайен: ЕС е готов да мобилизира 3 млрд. евро за един „демократичен“ Беларус
Радев: Правителството на Пеевски и Борисов се готви да разпродава държавни имоти
Проучване сочи, че повечето германци са недоволни от правителството
Зеленски отхвърля предложението на Тръмп за размяна на територии с Русия
Великобритания, Австралия и Канада с призив Беларус да прекрати репресиите и нарушенията на правата на човека
Испанският премиер с първо посещение при британския си колега
Цените на основни хранителни продукти, плодове и зеленчуци на борсите у нас продължават да растат