Лоша услуга за бизнеса

Лоша услуга за бизнеса

Демографските характеристики са една от основните насоки, които избират да следват маркетолозите в таргетирането на потребителите при изпълнението на комуникационните си цели. За експерта Габи Бариос това е пряк път, който не само поддържа остарели стереотипи, но влияе лошо и на бизнеса.

В следващото видео от поредицата конференции TED тя обяснява защо маркетингът, основан на половото разделение, не стимулира продажбите толкова, колкото си мислите, и показва как компаниите могат да намерят по-добри начини да достигат до клиентите и да развиват брандовете си.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Как ще се плащат данъците след въвеждане на еврото
Неделя е новият понеделник: Работата през седмия ден помага за по-ефективно разпределение на задачите
Времето: Променлива облачност и силен вятър
Над 50% от оръжията, използвани от Украйна, вече се произвеждат в страната
Скритите опасности от изкушението да се скатавате на работното място по време на празниците
Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж