Лоша услуга за бизнеса

Лоша услуга за бизнеса

Демографските характеристики са една от основните насоки, които избират да следват маркетолозите в таргетирането на потребителите при изпълнението на комуникационните си цели. За експерта Габи Бариос това е пряк път, който не само поддържа остарели стереотипи, но влияе лошо и на бизнеса.

В следващото видео от поредицата конференции TED тя обяснява защо маркетингът, основан на половото разделение, не стимулира продажбите толкова, колкото си мислите, и показва как компаниите могат да намерят по-добри начини да достигат до клиентите и да развиват брандовете си.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Киев: Русия е струпала 110 000 войници близо до стратегически важен украински град
Путин е готов да съкрати военните разходи на Русия на фона на опасенията от рецесия
В Будапеща ще се състои ежегодният гей парад въпреки официалната забрана
Финансовият министър иска криминализиране на подпомагането на деца за участие в онлайн залагания
Тръмп прекрати търговските преговори на САЩ с Канада, помрачавайки надеждите за нови споразумения
Джеф Безос се ожени за Лорън Санчес на пищна церемония във Венеция
Футболната звезда Килиан Мбапе подаде жалба в прокуратурата за морален тормоз в ПСЖ
Върховният съд на САЩ разшири властта на Тръмп - и той възнамерява да се възползва от това