Лоша услуга за бизнеса

Лоша услуга за бизнеса

Демографските характеристики са една от основните насоки, които избират да следват маркетолозите в таргетирането на потребителите при изпълнението на комуникационните си цели. За експерта Габи Бариос това е пряк път, който не само поддържа остарели стереотипи, но влияе лошо и на бизнеса.

В следващото видео от поредицата конференции TED тя обяснява защо маркетингът, основан на половото разделение, не стимулира продажбите толкова, колкото си мислите, и показва как компаниите могат да намерят по-добри начини да достигат до клиентите и да развиват брандовете си.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 17 до 23 ноември
Китайски учени изтъкаха миниатюрен полимер, способен да тегли кола
Времето: Ще има значителна висока облачност
На днешната дата, 17 ноември. Международен ден на студентите
Подгответе си план за действие при криза на репутацията
Еквадор гласува на ключов референдум дали в страната отново да бъдат разрешени чуждестранни военни
Зеленски благодари на гръцкия президент Тасулас за подкрепата на Гърция за Украйна в енергийната област
Украйна ще внася втечнен природен газ от Гърция през предстсоящата зима