Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Кризата не иска мълчание
Много от компаниите вече преминаха към фаза на възстановяване от последиците от коронавирусната криза, а някои дори са се заели с въвеждането на по-структурирани планове за кризисна комуникация.
Това все още е приоритет за много организации по света, но какво всъщност е кризисният план?
Най-общо казано, това е набор от насоки и протоколи, използвани при споделяне на информация за извънредна ситуация.
Според Универсалния съвет за акредитация за PR професионалисти тези извънредни ситуации могат да бъдат категоризирани по следния начин:
- Незабавни – кризи като природни бедствия и други непредвидени ситуации, водещи до бедствие
- Възникващи – кризи, които могат да бъдат предвидени и решени в началото на тяхното развитие
- Устойчиви – кризи, включващи проблеми, които могат да продължат с години и да изискват дългосрочни намеси
Функционалният план за комуникация при кризи не само дава детайли как да се действа, но и кога и как да се предава информация на заинтересованите страни.
Планът трябва да позволи на организацията ви да споделя необходимите достоверни сведения в разгара на най-лошия сценарий. Ясният план за комуникация е един от крайъгълните камъни на цялостната кризисна стратегия за комуникация.
5 причини да имате кризисен план
В основата на всеки подобен план е опитът да се насочи разговорът към положителен резултат. Възможно е вашата организация да не може да контролира последиците от една непредвидена криза, но може да допринесе за историята около кризата. Така могат да се смекчат щетите за вашата организация и нейните заинтересовани страни.
Ето ги и петте най-важни причини да се посветите на разработката на кризисен план:
- Заинтересованите страни имат нужда и право да знаят какво се случва
- Общественото възприятие се формира бързо, затова компаниите имат кратко време за действително въздействие върху публичния разказ за кризата
- Ясната комуникационна стратегия носи здраво организационно ръководство, което увеличава доверието на заинтересованите страни в способността на вашия екип да управлява ситуацията
- Репутационните щети могат да се превърнат във финансови щети, които обаче има възможност да бъдат смекчени с ефективна вътрешна комуникационна стратегия
- Като се има предвид естеството на някои кризи, съществува риск компанията да изглежда така, сякаш е некомпетентна, престъпно небрежна или умишлено прикриваща фактите, ако комуникацията не е бърза и откровена
По материал на Beekeeper
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.