Нов маркетинг директор на Renault и Dacia в България

Нов маркетинг директор на Renault и Dacia в България

Мартина Христова е новият маркетинг директор на марките Renault и Dacia в България.  Тя ще замени на поста Михаела Георгиева, която ще поеме нови предизвикателства извън екипа на Рено Нисан България.

Мартина Христова има почти 10 години опит в автомобилния сектор. Кариерата й в Рено Нисан България стартира през февруари 2013 на поста Мениджър Комуникации Renault и Dacia. Година по-късно, Мартина започва да отговаря за комуникационната стратегия на третата марка от портфолиото на компанията – Nissan.

Има магистърска степен „Бизнес мениджмънт и технологии“ от университет Шефилд, Англия. Завършила е „Международен бизнес в хотелиерството и туризма“ в Сезар Риц, Швейцария.

За момента Мартина Христова ще съчетава позициите Маркетинг и Комуникации до намирането на подходящ кандидат за позицията Мениджър Комуникации.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски в извънредно обръщение: Украйна е изправена пред труден избор, но и най-твърдият метал се огъва
Изследване: Окото може да се „рестартира“ и да възстанови увреденото зрение
18+: Pornhub поиска от техногигантите механизъм за контрол на възрастта
Холивудската звезда с два „Оскара“-а Кевин Спейси загуби дома си и изнася концерти по клубове
На фокус следващите седем дни: Черен петък и нов бюджет
Восъчна фигура на принцеса Даяна се появи в музея Гревен
Как да се уверите, че другите ще запомнят казаното от вас?
Чатботът Grok на Мъск сравнява създателя си с Леонардо да Винчи, Нютон и Майк Тайсън