Нов маркетинг директор на Renault и Dacia в България

Нов маркетинг директор на Renault и Dacia в България

Мартина Христова е новият маркетинг директор на марките Renault и Dacia в България.  Тя ще замени на поста Михаела Георгиева, която ще поеме нови предизвикателства извън екипа на Рено Нисан България.

Мартина Христова има почти 10 години опит в автомобилния сектор. Кариерата й в Рено Нисан България стартира през февруари 2013 на поста Мениджър Комуникации Renault и Dacia. Година по-късно, Мартина започва да отговаря за комуникационната стратегия на третата марка от портфолиото на компанията – Nissan.

Има магистърска степен „Бизнес мениджмънт и технологии“ от университет Шефилд, Англия. Завършила е „Международен бизнес в хотелиерството и туризма“ в Сезар Риц, Швейцария.

За момента Мартина Христова ще съчетава позициите Маркетинг и Комуникации до намирането на подходящ кандидат за позицията Мениджър Комуникации.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Футболната звезда Килиан Мбапе подаде жалба в прокуратурата за морален тормоз в ПСЖ
Върховният съд на САЩ разшири властта на Тръмп - и той възнамерява да се възползва от това
Времето: Жълт код за интензивни валежи в 23 области в страната
Естония е готова да приеме самолети на НАТО с ядрени оръжия на борда
В Будапеща ще се състои ежегодният гей парад въпреки официалната забрана
Германски надзоорен орган иска Apple и Google да блокират DeepSeek
Daily Mail: Дядото на новия шеф на британското раузнаване MI6 е сътрудничил с нацистите
Червени флагове, за които да внимавате, когато сте на интервю за работа