Нов маркетинг директор на Renault и Dacia в България
Мартина Христова е новият маркетинг директор на марките Renault и Dacia в България. Тя ще замени на поста Михаела Георгиева, която ще поеме нови предизвикателства извън екипа на Рено Нисан България.
Мартина Христова има почти 10 години опит в автомобилния сектор. Кариерата й в Рено Нисан България стартира през февруари 2013 на поста Мениджър Комуникации Renault и Dacia. Година по-късно, Мартина започва да отговаря за комуникационната стратегия на третата марка от портфолиото на компанията – Nissan.
Има магистърска степен „Бизнес мениджмънт и технологии“ от университет Шефилд, Англия. Завършила е „Международен бизнес в хотелиерството и туризма“ в Сезар Риц, Швейцария.
За момента Мартина Христова ще съчетава позициите Маркетинг и Комуникации до намирането на подходящ кандидат за позицията Мениджър Комуникации.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.