5 лесни начина да повдигнете екипния дух

Служителите, от които се очаква да постигнат целите на компанията, трябва да бъдат мотивирани, ангажирани и продуктивни.
Ако ситуацията във вашия екип изглежда по различен начин, има няколко неща, които може да направите, за да подобрите нагласите на отделните членовете на екипа.
От Inc.com, цитират Дан Рък, основател и главен изпълнителен директор на нюйоркския стартъп Rocketrip. Ето и неговите съвети за това как да повдигнете духа на работното място.
1. Намерете повод да празнувате
Лесно е да забравите за страхотната работа, която служителите ви вършат всеки ден. Затрупани от работа, понякога не се замисляме за малките неща, които превръщат големите идеи в реалност.
Добрите продажби, развитието на нови продукти и положителните отзиви от страна на клиентите позволяват на служителите да разберат, че тяхната работа е част от нещо по-голямо и значимо, че макар и индиректно, те оставят следва в живота на хората.
Това заслужава да бъде отпразнувано.
2. Намерете време за почивка
Ниският дух и липсата на мотивация на работното място създават една „спирала на провала“, която кара някои служители да напуснат компанията, докато останалите са принудени да поемат техните задължения.
Създайте работна среда, в която почивката е неизменна част от ежедневния график, за да избегнете прегарянето на вашите служители, особено в най-натоварените дни.
3. Намерете проблем, който да разрешите
Повдигането на екипния дух не се постига само с акцентиране върху позитивите. Също толкова важно е да обърнете внимание и на нещата, които не се развиват по план. Бъдете честни със служителите и не им спестявайте лошите новини и истината за неблагоприятните фактори, които влияят върху работната среда и компанията като цяло.
След като всички са наясно трудностите, пред които е изправена компанията, трябва да им обясните какво точно се изисква от тях, за да разрешите проблемите. Ключът към тяхното доверие е в прозрачността.
Повторението води до умора и отегчение. Малките целенасочени промени, като например, смяната на залата за конференция, която използвате за седмичната среща на екипа, служат за напомняне, че всеки ден трябва да бъде посрещан с желание и очакване за нещо ново.
5. Намерете време за забава
Намерете начин да се забавлявате, независимо дали ще организирате пикник с екипа, среща в караоке бар или ще битка на арена за пейнтбол. Хората, които се забавляват на работа, могат да бъдат най-мотивираните, отдадени и продуктивни членове на екипа.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
IKEA купува сграда в Манхатън за 213 милиона долара за нов магазин в САЩ
Компании |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |Financial Times: Компаниите на Мъск преживяват силно текучество на управленски и инженерен персонал
Компании |МААЕ: Няма непосредствена опасност за Запорожката АЕЦ
Свят |МРРБ към Терзиев: За трите забавени проекта са констатирани нередности в документите
Политика |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |Федералното правителството на САЩ спря работа
Политика |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.