Има ли нужда да ядете ядки? Това ще ви помогне да решите

Политика за бисквитки

Преглед на 29 изследвания, проведени с 819 000 души по света, разкрива, че ако човек яде поне по 20 грама ядки дневно, може да намали риска от инфекциозни заболявания със 75%, заболявания на белите дробове – с 52% и диабет – с 40%.

Изследванията също показват, че 20 грама ядки на ден (приблизително една шепа) намаляват риска от сърдечни заболявания с 30%, от всякакъв вид рак – с 15%, и от преждевременна смърт от всякакви заболявания – с 22%.

„Голямата част от изследванията върху храненето са съсредоточени върху големите убийци като сърдечни заболявания, инсулт и рак, но сега започваме да виждаме данни и за други заболявания. – казва д-р Дагфин Оне, първият автор на изследването. – Открихме трайно намаляване на риска при много различни заболявания, което е силен индикатор, че има реална връзка между консумацията на ядки и здравното ни състояние. Това е твърде съществен ефект за толкова малко количество храна.“

Изследването включва всякакъв вид ядки:

орехи,

лешници,

бадеми,

кашу,

орехи,

шам-фъстък,

бразилски орех,

фъстъци.

Прочетете целия материал на сайта на Obekti.bg.

Ключови думи

Коментари

НОВ КОМЕНТАР

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

България за втори пореден месец е на първото място в ЕС по ръст в производството на услуги
Спор с медиите: Тръмп заплаши с дълги присъди разпространителите на новини за недостиг на боеприпаси в САЩ
Меси ще съди медиите за нарушаване на личния живот на погребението на баща му
Унгария очаква рестарт на АЕЦ „Пакш“, след като нивото на Дунав започна да се покачва
Иран постави нови условия за отварянето на Ормузкия проток
Шефът на Palantir Алекс Карп нарече AI индустрията „марксистка“
Продажби на оръжие и кибератаки: Властта на лидера Ким Чен Ун докара „неочаквани“ 22 млрд. долара в Северна Корея
Япония подготвя отговор на намерението на Русия да кръсти остров от Курилите на легендарния шпионин Рихард Зорге
NASA сглоби кораба „Орион“ за първия етап от пътуването до Луната
Руски въздушни удари около Киев убиха трима души, Зеленски е на знакова визита в Сърбия
Как да подходите при конфликт между вашите ценности и изискванията в работата?
Пица, паста, протеини и картофи – как италианските деца станаха толкова затлъстели
САЩ разполагат система за противоракетна отбрана в Израел след атаката на Иран
До 7,15% годишна доходност: Румъния привлича спестяванията на гражданите с нови държавни облигации
Производител на тоалетна хартия в САЩ пуска производство от листата на растението хеспералое
"ЕМКО": Изключва се човешка грешка за взривовете във военния завод край Трявна
Севернокорейска хакерска група разработва инструменти с изкуствен интелект за кибератаки
Нов център за лични документи отваря врати в София
Всички инвестират в AI, но почти никой не печели от него. Каква е причината?
Д-р Венета Павлова, собственик на дентална клиника „ЕО Дент“
Частично бедствено положение е обявено в резерват "Сребърна"
Продажбата на евро от САЩ в подкрепа на йената е изненадала Европейската централна банка
Най-голямата карта на Вселената с близо 4 млрд. обекта разгадава природата на тъмната материя