Coca Cola, Ficosota и Фантастико споделят опит в най-голямата конференция за информирани решения

Твърде често в управлението на бизнеса, мениджърите са принудени да направят „най-доброто предположение“, когато взимат решения. А не трябва да е така – фактите трябва да са пред очите им. 

На 20 октомври четвъртък в Интер Експо Център, една от водещите IT консултантски компании у нас – Balkan Services, съвместно с Qlik®, организира най-голямата специализирана Business Intelligence (BI) конференция у нас – Analyze that!

Aкцентите са върху споделянето на опит от реални потребители – Coca Cola, Ficosota и ТВ Фантастико, както и върху практическата част, която ще се състои във втората половина на събитието. В рамките на половин ден ще бъдат показани както новите тенденции в BI системите, така и специално разработени приложения за основните индустрии – търговия и дистрибуция, производство, фармация, финанси и застраховане и услуги. На специалния уъркшоп, участниците ще имат уникалната възможност да изготвят сами своите първи справки и анализи и да оценят ползите от такъв тип приложения.

Специален гост-лектор e Мариус Стоица, регионален търговски мениджър на Qlik® за Източна Европа, който ще представи новите инструменти за по-добро потребителско изживяване и self-service анализ. Той ще разкаже как данните лесно и бързо се превръщат в информация, на базата на която мениджърите в една компания могат да взимат информирани и по-навременни решения.

А тезата, която ще защитят специалистите на Balkan Services & Qlik е, че „гадаенето и несигурността вече са в миналото – Analyze that!“ 

Повече информация и форма за регистрацията можете да откриете на https://event.balkanservices.com/lp/analyzethat

 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ