Събитие като живо предаване
Професионален екип и шеф готвачи от 12 елитни ресторанта гарантират успеха на "Рене Гурме Мобайл", разказва Ася Станимирова, управляващ партньор на компанията
- Госпожо Станимирова, повече от 15 години се занимавате с организиране на събития, как се промени бизнесът през това време? Клиентите по-различни ли са сега? Как се разви самата услуга у нас?
- "Рене Гурме Мобайл" е част от "Рене Гурме Груп" - една от най-динамично развиващите се групи в сферата на кулинарията, ресторантьорството и кетъринга. Повече от 25 години сме пионери в много сфери на съвременната кулинария. Нормално е с бързото икономическо развитие и развитието на технологиите и ние да се променяме. Смятам, че в правилната посока. Доказателство за това е, че в едни от най-критичните за бизнеса години нашата фирма отчиташе положителен ръст. Имали сме много трудни и критични ситуации и сме се справяли благодарение на упоритостта, вярата и постоянството ни. Разбира се, че клиентите са по-различни - по-осведомени, имат все по-големи изисквания и очаквания. Нашата работа е да отговорим максимално на тези очаквания. За нас желанията на клиента са на първо място.
През 2013 г. с "Рене Гурме Мобайл" ("Рене Кетъринг") участвахме в тежък конкурс за обезпечаване на кетъринг услугата в една от най-модерните зали на Балканския полуостров за провеждане на
събития - SOFIA EVENT CENTER. В него кандидатстваха всички основни наши конкуренти в България. На финала останахме три фирми и смело мога да заявя, че компанията ни успя да се пребори за лидерското място с високо качество на храната, перфектно обслужване, постоянство и коректност.
- "Рене Гурме Мобайл" днес е сред водещите компании в сектора, какво е вашето конкурентно предимство?
- За дългия път, който извървяхме, разбрахме, че разнообразното портфолио е основното ни конкурентно предимство, фактор за успешния ни бизнес.
Към 2017 г. собствениците на "Рене Гурме Груп" Симеон Цеков и Владимир Станимиров притежават и управляват 12 различни търговски обекта, ориентирани в 7 направления: два от най-добрите японски ресторанти в София - Hamachi-ni и The Sushi Bar, средиземноморския ресторант Mediterraneo, италианския ресторант Cinecitta Osteria Italiana, сицилианския La Piccola Casa и веригата италиански ресторанти с магазини за вина и гурме продукти La Bottega.
Философията ни е базирана не само на професионално създадена, добре изглеждаща и вкусна храна. Едно от основните ни предимства е отношението, от една страна, към нашите партньори - това са всички компании, фокусирани върху BTL инициативи, като пиар агенции например, и от друга страна, нашите реки потребители, които реално са наши гости. И не на последно място екипът
от професионалисти, който успяхме да създадем.
Опитът на собствениците на фирмата е определящ и за успешното развитие на кетъринга. Компанията разполага с обучен персонал, който извежда "Рене Гурме Мобайл" сред най-креативните кетърингови компании на пазара. Рекордното ни постижение е обслужването на протоколна вечеря със синхронно сервиране за 900 души, в което бяха заети 190 души персонал (това са все хора на постоянна заетост в нашата структура). Заимствахме този модел от напредналите европейски страни. Развитието на ресторантите ни - Cinecitta, Osteria Italiana, Hamachi-ni, The Sushi Bar, Mediterraneo, La Piccola Casa, в които работят специалисти от различни кухни, ни позволява да правим и предлагаме много разнообразни менюта, които могат да задоволят всички вкусове.
В България повечето кетъринг компании имат по един главен готвач и наемат почасово хора, които да правят неща, които понякога виждат за първи път - ние не си позволяваме да следваме този модел и именно това е ключът към успеха ни. Ние сме различни и начинът, по който ни приема пазарът, е най-голямото доказателство за това.
- Има ли "златен стандарт" за успешно събитие? Кое е водещо - идеята, храната, обслужването...
- Философията на цялата "Рене Гурме Груп" е фокусирана върху убеждението, че това, с което се храни човек, е едно от най-важните неща в неговия живот. В никоя от кухните на групата не се допуска използването на продукти от животински произход, за отглеждането или добиването на които са използвани хормони или хранителни добавки и антибиотици, нито дълбоко замразени продукти, такива с хидрогенирани мазнини и изключително рядко се прибягва до пърженето като термична обработка. Напротив - все по-често и на повече места в групата се прилага готвенето на
ниска температура във вакуумна среда. Освен полезна, храната трябва да носи хубави емоции и преживявания за сетивата и да подтиква към срещи и споделяне с приятели. В "Рене Гурме Груп" стои стремежът към снабдяване с регионални продукти, за които не е нужно използването на дълъг транспорт. Вино културата също заема важно място във философията ни. В екипа работят изявени професионални сомелиери, членове на едни от най-големите сдружения на сомелиери в света. Това, което предлагаме на клиентите си, е един цялостен завършен продукт с ясна концепция като интериор и обслужване и съответното съдържание като храна и напитки.
- Къде най-често ние, клиентите, бъркаме, когато избираме партньор и концепция за събитие?
- Понякога в желанието си да направи впечатление клиентът предлага идеи, които не отговарят на възможностите на мероприятието. В такъв случай неизбежно се стига до сериозен проблем. Ние обслужваме всички клиенти, независимо дали бюджетът е 300 или 30 000 лева. По никакъв начин не делим клиентите, важно е да имаме физическа и техническа възможност да поемем събитието. Никога досега не сме отказвали поръчка поради нисък бюджет - целта ни е да изграждаме трайни партньорски отношения. Нашата задача е винаги да насочваме клиентите в правилната посока и заедно да доведем събитието до успешен край.
- Професионално следите развитието на сектора в чужбина, как изглежда българският продукт - може ли да говорим за българска школа в ивент мениджмънта?
- Нашите специалисти посещават множество световни изложения и следят тренда в кетъринг услугите. С гордост можем да кажем, че българският продукт е не просто на задоволително ниво, а е с изключително качество. Това се дължи и на съвместната ни работа със SOFIA EVENT CENTER, който промени пазарното разпределение на продукта, наложи и нови световни стандарти за неговата презентация. В годините фирмата ни е отличавана с много престижни награди, което доказва, че сме сред компаниите, които създават и отстояват наистина висок стандарт в сектора.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.