Маркетинг

Реклама

|

ПР и събития

|

ФАРА се завръща в Пловдив, срокът за заявки за участие е до 21 април

ФАРА се завръща в Пловдив, срокът за заявки за участие е до 21 април

Двадесет и второто издание на фестивала на Българската асоциация на комуникационните агенции ФАРА ще се проведе тази година от 8 до 11 юни, съобщиха организаторите от Българската асоциация на комуникационните агенции. Най-големият форум за креативната индустрия в страната се завръща в Пловдив. Комуникационните агенции ще могат да подават своите заявки в два фестивала – Медиен и Творчески. Платформата за подаване на заявки вече е отворена, а крайният срок е до 21 април.

Регламентът и новостите

За втора поредна година ФАРА ще бъде домакин и на Медиен фестивал, който ще отличи открояващите се със стратегия и креативност медийни кампании. Заявки могат да се подават в 3 основни направления с общо 11 категории.

Няколко са новостите при категориите в творческия конкурс. При него ще се приемат заявки в четири секции с 12 основни категории, разделени на общо 38 категории и подкатегории.

· Четирите секции, в които са разпределени конкурсните категории са: Storytelling, Craft, Tactics, Grand Jury.

· Въвеждат се две изцяло нови за конкурса основни категории: “Storytelling & Film Craft” и “Topical and Real Time Marketing”.

· В категория “Storytelling & Film Craft” заявки ще могат да се подават в подкатегории “Copywriting & Storytelling”, „Кинематография“, „Музика и саунд дизайн“.

· В основна категория „Craft“ има пет изцяло нови подкатегории: „Илюстрация“, „Фотография“, „Типография“, „Анимация“ и „Пространствен дизайн“.

· Към наложилите се подкатегории „Бранд идентичност“ и „Дизайн на опаковки“ в основна категория „Идентичност“ заявки ще се приемат в три нови подкатегории: „Лого“, „Ребрандинг“, „Бранд материали“.

· Новости има и в категория “Digital”, където агенциите ще се състезават в общо седем подкатегории, сред които са и новите „Engagement“ и „Инфлуенсър маркетинг“. В отговор на тенденциите в индустрията, в тази категория са преместени категории “Digital Craft“ и „Други аудио форми на реклама“.

В конкурсната програма на ФАРА 2022 могат да участват рекламни форми и комуникационни кампании, създадени в България и реализирани в страната или чужбина, които са публикувани/излъчени/организирани между 01.01.2021 и 20.04.2022 г.

Тази година ФАРА се провежда под творческата концепция „ГИЛДИЯ“ - идея, която се осланя на необходимостта от колаборация между всички страни в комуникационната индустрия.

„ФАРА, освен фестивал за креативност, е и мястото, на което се събират хора от индустрията. Тази година, комуникационна стратегия и съдържанието на ФАРА целят да обединят бранша около идеята за “Гилдия” и да дадат гласност на всички, които участват в рекламната индустрия: комуникационни агенции, клиенти, медии и останалите партньори, без които няма как да съществува българската реклама. Всички ние изграждаме средата, в която работим. Затова е нужно да общуваме повече, да разменяме гледни точки, знание, опит и да се вдъхновяваме помежду си. В тези трудни за всички времена искаме да покажем какво можем и още повече, какво можем, когато сме обединени“, Ненад Лозович, председател на БАКА и член на Организационния комитет на ФАРА.

Наградените със злато заявки на фестивала ще получат правото безплатно да участват на международния фестивал ADCE Awards и да бъдат включени в The Annual of Annuals – електронно издание, което представя всички най-добри примери на рекламата и дизайна в Европа. Отличените със сребро и бронз ще имат възможност да участват при преференциални условия, съобщават още от Българската асоциация на комуникационните агенции /БАКА/. От 2022 година БАКА е най-новият член на Art Directors Club of Europe и представител на още една от най-престижните организации в Европа и света, свързани с рекламата. Благодарение на това членство, ФАРА влиза в системата от национални фестивали, победителите от които имат шанса да се състезават за отличията на ADCE Best of European Design & Advertising Awards.

 

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ