Индийският Крал на кафето беше намерен мъртъв

Индийският Крал на кафето беше намерен мъртъв

Тялото на основателя и собственик на най-голямата индийска верига кафенета "Кафе Кофи дей" бе открито край река в околностите на южния град Мангалор, предаде Би Би Си.

Ви Джи Сидхарта изчезна безследно в понеделник след като напуснал колата и шофьора си на мост над реката.

Днес полицията съобщи, че тялото му е намерено от рибари. Самоличността му е потвърдена от членове на семейството му след като е транспортирано в болница.

Бордът на директорите на компанията на Сидхарта проведе вчера спешна среща, за да дискутира отсъствието му и призова за подкрепата на всички акционери. В изявление до стоковата борса се посочва, че "компанията е била професионално ръководена от компетентен бизнес екип, който ще осигури приемственост на бизнеса". Акциите ѝ днес паднаха с максималния дневен лимит от 20% за втори пореден ден, предава Си Ен Ен. 

Сидхарта е бил в неизвестност от понеделник вечерта. Той е изчезнал от мост над река Нетражати където слязъл от колата си за да се разходи, посочва местната полиция. Намерено е и писмо, за което се смята, че е написано от него и подписано - веригата Coffee Day го пусна вчера публично. В него пише, че магнатът е изправен пред огромен натиск от кредитори, което го е довело до това "да се поддаде на ситуацията". "Аз съм лично отговорен за всички мои грешки. Всяка финансова трансакция е моя отговорност", се казва още в писмото. 

59-годишният индиийски бизнесмен приживе не обичаше да се показва в светлината на прожекторите. Той е роден в семейството на собственици на плантация за кафе, но първата му компания е инвестиционна фирма. Използвал е печалбите от нея, за да влезе в бизнеса с кафе. 

Решението му да отвори верига кафенета е било вдъхновено от разговор със собствениците на германската верига за кафе Tchibo, посочва още Би Би Си. 

Cafe Coffee Day отваря първото си кафене в южния град Бенгалуру през 1996 г. Заведението впечатлява клиентите като предлага безплатен интернет с капучино. Веригата на Сидхарта постепенно става един от най-големите брандове в страната и остава конкурентна дори при развитието на глобални конкуренти като Starbucks. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ