Екип, който въплъщава гласа и мисията на вашата компания

Екип, който въплъщава гласа и мисията на вашата компания

Търсили ли сте възможности да подобрите бизнеса си и да се откроите в бранша? Може да се чудите дали използвате екипа си по най-добрия начин или са необходими промени, за да създадете повече синергия и да поддържате последователност на гласа и посланието във вашата компания.

Тайната за изграждане на екип, който въплъщава гласа и мисията на компанията ви, е намирането на хора със следните три качества.

1. Страст към живота 

Когато обмисляте какви служители да привлечете във вашия екип, потърсете онези, които могат да оказват влияние със страст. Това са хората, които ще положат максимални усилия и ще се стремят да придвижват проектите напред своевременно. Някой с енергичност и силен дух знае защо всяка сутрин става от леглото. Такива хора ще бъдат от полза за вашата организация.

Компанията е като жив човек, който въплъщава собствения си глас. Когато някой със страст схване напълно тона на организацията, той ще може да говори положително за бизнеса. Неговият или нейният ентусиазъм ще блесне в проекти, които отразяват истинското сърце на компанията. Човек, който излъчва вълнение за живота, също е устремен към бъдещето. Той или тя постоянно планира и се подготвя за бъдещето. Тези служители ще изпълняват мисията на компанията чрез иновации и креативност, ще помогнат за новите проекти и ще заредят с енергия цялата група.

Когато имате такива членове на екипа, е очевидно, че те с удоволствие идват на работа. Те ще се сприятеляват и ще се впишат добре в работната среда. Динамичният служител естествено иска да представи компанията по най-добрия начин, което в крайна сметка води до екип, който усилва гласа и мисията на вашия бизнес.

2. Уникални таланти и опит 

Ако искате вашата организация да се откроява, намерете хора, които внасят свежи възгледи към старите бизнес практики. Например, може би някой е изключително талантлив в маркетинга и разбира последните тенденции, които завладяват голяма аудитория. Друг е опитен писател, който може да създаде съдържание, което въплъщава гласа на вашата компания. Служител с технологичен опит може по-добре да разбере правилната платформа, за да достигне до клиентите и да осъществи мисията ви.

Наемането на хора с различни способности като тези ще позволи на вашия бизнес да предостави ефективни решения на проблемите на вашите потребители. Също така ще откриете, че става възможно да се свържете с клиентите си на по-дълбоко ниво.

В ефективен екип един служител може да подкрепи друг, за да се спази крайния срок, или предлага допълнителен чифт очи за преглед на работата. В тази подкрепяща среда участва всеки със своите уникални умения, за да гарантира, че проектите предават визията на компанията. Проектите се подобряват, когато хората се чувстват комфортно да изразяват своя опит, отваряйки вратата за по-големи възможности. Когато изградите екип от хора, които работят колективно за постигане на мисията на организацията и са готови да положат допълнителни усилия, вашият бизнес ще процъфтява.

3. Устремен и целенасочен 

Ключова част от създаването на добре смазан екип, с който се гордеете, е намирането на хора, които са готови да дадат най-доброто от себе си и да покажат желание за растеж. Когато някой знае, че неговата или нейната работа има значение, това осигурява мотивация да работи усилено. Тези хора излъчват увереност и имат смелостта да опитат нещо ново.

Когато отделите време да очертаете как се развиват задачите от началото до края, това позволява на работниците да видят по-голямата картина на бизнеса. Като посочите положителните силни страни на вашите служители, те ще почувстват, че това, което правят, наистина помага за напредване на компанията.

Когато служителите знаят, че техните действия оказват влияние, те се гордеят с това, което правят за вашата компания. Например, да кажете на някого, че вниманието му към детайлите са довели до по-голяма удовлетвореност на клиентите, е вдъхновяващо. Естественото им вълнение ги прави страхотен глас за вашата компания. 

В момента, в който членовете на вашия екип разберат, че са решаващите части за по-голям пъзел, идването на работа не се чувства като задължение. Всички са на една и съща страница относно мисията на бизнеса и всеки прави своята част, за да представлява гласа на вашата организация. Ще откриете, че това сътрудничество носи измерими резултати.

Нека обобщим, изграждането на екип, който въплъщава гласа и мисията на вашата компания, е постижимо, когато знаете какви качества да търсите в служителите си. Намерете хора, които имат хъс за живота и които ще гарантират, че вашият бизнес е представен автентично и с ентусиазъм. Открийте работници с уникални умения, които ще гарантират, че гласът на вашата организация е запомнящ се и иновативен. И привлечете служители, които имат ясна цел и стремеж към растеж отвъд за постигане на целите.

Източник: Нанси Солари, бизнес и лайф коуч, писател и мотивационен говорител, за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ