Няма по-добър момент от сега!

Няма по-добър момент от сега!

Няма по-добър момент от сега!

Ако искате да започнете стартъп, няма по-добро време от сега. Светът на стартиращите компании е пълен с дейности и възможности, които никога досега не са били налични. Въпреки това началото на такъв бизнес може да бъде трудно за някои хора. Ето осем съвета, които ще ви помогнат да стартирате успешно своята нова компания.

Ако искате да започнете стартъп, трябва да намерите подходяща идея. Преди да започнете своя нов бизнес, е важно да направите проучване и да се уверите, че има пазар за вашия продукт или услуга. Не искате да инвестирате цялото си време и енергия в стартираща компания, от която никой не иска да купува.

Създайте стартов план, като включите в него няколко основни неща: 

  • дългосрочна визия и цели
  • стратегия за постигане на стартъп цели
  • набиране на служители, които да помогнат за постигането на тези цели
  • определяне на началните разходи и приходи
  • оценка на времевите рамки за стартиране
  • създаване на маркетинг план
  • установяване на ключови показатели за ефективност (KPI) за проследяване на напредъка

Създаването на план за стартиране на бизнеса е важна стъпка, като разработването на добре обмислен план може да увеличи шансовете ви за успех. Вашият стартъп не е само за продукта или услугата. Става въпрос и за изграждане на взаимоотношения с хора, които искат да знаят повече за вас и вашия бизнес. Бихте могли да направите имейл листа с хора, които се интересуват от продуктите и услугите, които ще предлагате. 

Едно от най-критичните решения за основателите на стартиращи фирми е вземането на решение за подходяща бизнес структура, която ще определи данъчното третиране и отговорността на компанията - едноличен търговец, акционерно дружество и др. Освен това, регистрираното име на фирма трябва да е уникално, за да избегнете объркване с друг съществуващ бизнес.

Разработете маркетингова стратегия, която ще ви помогне да изведете стартъпа си на следващото ниво.

Най-важното нещо, което можете да направите, за да пуснете на пазара вашата компания, е изграждането на взаимоотношения. Създаването на страхотен продукт, осигуряването на финансиране и изграждането на екип са основни задачи, които ще помогнат за изграждането на основите на вашия стартъп. Обърнете се към LinkedIn към потенциални клиенти в свързани индустрии, за да установите връзки.

Отделете време на мрежови събития, за да споделите това, върху което работите, с други, които може би все още не знаят за това. Вярвайте в себе си и в бизнеса си - дори ако някой не изглежда заинтересован от това, което предлагате, продължете да общувате с него по приятелски начин, за да ви запомни, когато е готов да направи покупка.

Източник: Кристиан Нвачукву за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ