7 качества, по които ще разпознаете перфектния кандидат
Добра работна етика, постоянство, добра работа в екип и позитивизъм са само част от качествата, които всеки работодател търси в кандидатите за работа. Съществуват обаче няколко специфични особености, които разграничават добрите служители от страхотните. Ето 7 от тях:
1. Комуникационни умения
Когато търсят кандидат за определена позиция, работодатели си представят как би изглеждала съвместната им работа - дали те ще бъдат комуникативни и отворени към споделянето на идеи или ще бъдат некооперативни и трудни за управление?
Когато кандидатствате за определена позиция, демонстрирайте възможно най-отрано добри комуникационни умения, за да покажете, че работата с вас ще бъде ползотворна и приятна.
2. Лоялност
Когато работодателите виждат, че кандидатът е прекарал дълго време в една организация, те разбират, че той ще бъде по-склонен да се развива и да расте заедно с компанията, вместо да напусне при първата по-сериозна криза.
3. Подготовка
На интервюто за работа винаги си личи дали кандидатът е добре подготвен или не. Ако сте си написали домашното, това ще си проличи от познанията ви за дейността на организацията и въздействието и върху широката общественост.
4. Солиден опит
Всички кандидати твърдят, че имат нужния опит за позицията, която искат, но хората, които са работили в тази сфера по-дълго време, ще могат да подкрепят думите си с факти. Не се страхувайте да подчертаете вашите постижения и успехи в професионалната ви кариера.
5. Позитивна нагласа
Въпреки че не всеки ден може да бъдем в добро настроение и позитивни, обикновено една среща е достатъчна, за да може работодателят да разбере дали сте позитивен или негативен човек.
Когато говорите с бъдещия си работодател, винаги представяйте нещата от положителната гледна точка, защото това показва вашата мотивация и готовност да дадете най-доброто от себе си, за да допринесете за развитието на компанията.
6. Работна етика
Работната етика е нещо, което може да оценено с постиженията и представянето на кандидата в рамките на времето, което той е прекарал на едно работно място. Когато говорите с потенциален работодател, акцентирайте върху най-значимите си успехи и усилията, които те са ви коствали.
7. Надеждност
Работодателите знаят, че най-добрите служители са тези, на които винаги може да се разчита, независимо от обстоятелствата и ситуацията. Хората, които знаят как да се справят с всичко, пред което ги изправя живота, са търсени от всички компании. Ако можете да дадете пример за вашата надеждност и отговорност с нещо, което сте направили в предходната си работа, ви ще увеличите значително шанса си да спечелите мястото, за което кандидатствате.
Питър Икономи, автор на бестселъра „Managing for Dummies, The Management Bible, Leading Through Uncertainty“, за inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.