Foodpanda България с нов маркетинг мениджър
Станя Георгиева е новият маркетинг мениджър за България на международната платформа за поръчки и доставки на храна foodpanda. Тя попада в екипа на компанията, в момент, в който фирмата се стреми да затвърди лидерските си позии на родния пазар и да увеличи своето покритие, така че хората от повечето градове на България да имат достъп до услугата.
Нейните отговорности включват управление на маркетинговата политика на бранда, координиция на маркетинговите програми в съответните отдели, анализ и оценка на пазара, както планиране на правилна комуникационна стратегия.
Станя Георгиева има повече от 10 години опит в маркетинга и комуникациите като в нейното портфолио се отличават компании от ранга на Нестле, Филип Морис и Лореал. Изкарва 4-месечен стаж (август-декември 2009 г.) в седалището на Нестле във Вевей, Швейцария, където подпомага разработването и изпълнението на различни комуникационни програми.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.