Foodpanda България с нов маркетинг мениджър

Foodpanda България с нов маркетинг мениджър

Станя Георгиева е новият маркетинг мениджър за България на международната платформа за поръчки и доставки на храна foodpanda. Тя попада в екипа на компанията, в момент, в който фирмата се стреми да затвърди лидерските си позии на родния пазар и да увеличи своето покритие, така че хората от повечето градове на България да имат достъп до услугата.

Нейните отговорности включват управление на маркетинговата политика на бранда, координиция на маркетинговите програми в съответните отдели, анализ и оценка на пазара, както планиране на правилна комуникационна стратегия.

Станя Георгиева има повече от 10 години опит в маркетинга и комуникациите като в нейното портфолио се отличават компании от ранга на Нестле, Филип Морис и Лореал. Изкарва 4-месечен стаж (август-декември 2009 г.) в седалището на Нестле във Вевей, Швейцария, където подпомага разработването и изпълнението на различни комуникационни програми.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Голям трудов скандал: Робска експлоатацията на мигранти в лозята на Шампан влезе в съда
Великобритания може да принуди Google да промени класиранията в търсачката и да предложи алтернативи
На днешната дата, 25 юни. Рождениците днес
Русия може да нападне НАТО в следващите пет години, предупреди Зеленски
Кабинетът одобри промени в Наредбата за работното време, почивките и отпуските
Пети ден издирват черния леопард в Шуменското плато. Жена твърди, че животното е пресякло пътя й
10 пъти се увеличават таксите по молби за българско гражданство
Доверието е стратегията – авторитетът е наградата