Foodpanda България с нов маркетинг мениджър

Foodpanda България с нов маркетинг мениджър

Станя Георгиева е новият маркетинг мениджър за България на международната платформа за поръчки и доставки на храна foodpanda. Тя попада в екипа на компанията, в момент, в който фирмата се стреми да затвърди лидерските си позии на родния пазар и да увеличи своето покритие, така че хората от повечето градове на България да имат достъп до услугата.

Нейните отговорности включват управление на маркетинговата политика на бранда, координиция на маркетинговите програми в съответните отдели, анализ и оценка на пазара, както планиране на правилна комуникационна стратегия.

Станя Георгиева има повече от 10 години опит в маркетинга и комуникациите като в нейното портфолио се отличават компании от ранга на Нестле, Филип Морис и Лореал. Изкарва 4-месечен стаж (август-декември 2009 г.) в седалището на Нестле във Вевей, Швейцария, където подпомага разработването и изпълнението на различни комуникационни програми.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 18 октомври. Имен ден празнуват Златка, Златина, Златан, Лука
Откриха механизъм, който кара тялото да атакува раковите клетки
Чистка: Пекин лиши от звание и изключи от компартията девет влиятелни военни
Легендарната кинозвезда Бриджит Бардо се възстановява у дома след престой в болница
След нови разкрития за Епстийн: Британският принц Андрю обяви, че се отказва от титлите си
Тръмп: Стига кръвопролития! Войските на Москва и Киев да спрат там където са в момента
Нивата на въглероден двуокис в атмосферата достигат рекордно високи нива
Тръмп поиска от Върховния съд да разреши разполагането на националната гвардия в Чикаго