Foodpanda България с нов маркетинг мениджър

Foodpanda България с нов маркетинг мениджър

Станя Георгиева е новият маркетинг мениджър за България на международната платформа за поръчки и доставки на храна foodpanda. Тя попада в екипа на компанията, в момент, в който фирмата се стреми да затвърди лидерските си позии на родния пазар и да увеличи своето покритие, така че хората от повечето градове на България да имат достъп до услугата.

Нейните отговорности включват управление на маркетинговата политика на бранда, координиция на маркетинговите програми в съответните отдели, анализ и оценка на пазара, както планиране на правилна комуникационна стратегия.

Станя Георгиева има повече от 10 години опит в маркетинга и комуникациите като в нейното портфолио се отличават компании от ранга на Нестле, Филип Морис и Лореал. Изкарва 4-месечен стаж (август-декември 2009 г.) в седалището на Нестле във Вевей, Швейцария, където подпомага разработването и изпълнението на различни комуникационни програми.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Москва предаде на САЩ 350 страници документи за убийството на президента Джон Кенеди
Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията
Тръмп: Израел може да поднови боевете в Газа, ако "Хамас" не спази споразумението за прекратяване на огъня
Ризантела: Орхидеята, която цъфти под земята
Свръхзареден витамин K може да помогне на мозъка да се самолекува
Палестинската автономия започва кампания в Европа за признаване на палестинската държава
Времето: Остава облачно, сутринта и с мъгли
Палеонтолози откриха най-дългата пътека за разходки на динозаврите