Нова визия за жените и нов шеф във Victoria's Secret
Модната марка Victoria's Secret сменя президента си с надеждата за подем и за край на полемиката относно нейната визия за жените, смятана за отживяла от мнозина, предаде Франс прес.
Начело на Victoria's Secret ще застане Джон Мехас, настоящ президент на нюйоркската модна марка Тори Бърч. Той ще замени в началото на 2019 г. на поста Ян Сингър, чиято оставка бе обявена миналата седмица.
Нашият приоритет номер едно е да подобрим резултатите на марката за бельо Victoria's Secret, каза Лесли Уекснър, президент и изпълнителен директор на Ли Брандс - групата-собственик на Victoria's Secret, предаде БТА.
Промяната на ръководството съвпада с публикуването на лоши резултати за марката. През третото тримесечие на 2018 г. тя е изгубила нетно 42,8 милиона долара. За сравнение през същия период на 2017 г. тя е била с нетна печалба от 86 милиона долара. Акциите на компанията освен това спаднаха с 2 процента на 34,55 долара вчера.
Марката е разтърсвана от полемика за избора на манекени по време на последното годишно дефиле, гледано от целия свят. Полемиката започна от интервю миналата седмица в сп. "Вог" на директора по маркетинга на Victoria's Secret - Ед Разек, който категорично отхвърли възможността в дефилето да бъдат включени закръглени модели или транссексуални манекени, предаде БТА. Той разкритикува и по-младите модни марки, които поставят акцент върху по-закръглените дами. Тези изявления породиха вълна от критики в социалните мрежи и Разек се извини публично. В резултат на полемиката критици казаха, че Victoria's Secret е марка, отразяваща мъжките фантазии за жените, а не от действителността за представителките на нежния пол.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.