Гергана Петришка, партньор и председател на Борда на директорите на АXION GROUP

Гергана Петришка, партньор и председател на Борда на директорите на АXION GROUP

Гергана Петришка, партньор и председател на Борда на директорите на АXION GROUP

„Винаги иновативни и крачка напред пред очакванията на клиентите е нашата философия за растеж и развитие“, казва Гергана Петришка. Тя е партньор и председател на Борда на директорите на единствената по рода си холдингова структура за управление и консолидирана поддръжка на активи у нас – AXION GROUP.

 

Високата добавена стойност, на която отдават най-голямо значение в компанията, са фирмената култура и корпоративният морал. Това са ценностите, които се предават по естествен път в работната среда и гарантират „трон“ за тези, които се трудят истински, споделя Гергана.

Нейната основна роля в момента е с фокус главно върху комуникацията с клиенти и организирането на цялостен процес за осъществяване на услугите на холдинга чрез собствена ЕРП платформа и система – AXION 360. „Не спестяваме от инвестиции в технологичното развитие на компаниите ни. Реинвестираме печалбата най-вече в усъвършенстване на услугите, за да осигурим по този начин и конкурентни предимства на нашите клиенти. Така това, което правим, е неповторимо не само по отношение на ценовите нива, но и като качество, което превъзхожда очакванията на клиентите ни“, обяснява тя. Защото „за нас е висока чест да партнираме в корпоративната клиентска среда на победителите“.

Каузата, която обединява

Обучението на кадри е другата стратегическа инвестиция на AXION GROUP. „Нашият екип се обучава непрекъснато, защото времената са силно турбулентни, а това изисква адаптацията за бъдещето да започне още днес“, казва Гергана. А каузата, която обединява целия екип, е „да пестим време, усилия и ресурси на нашите клиенти“.

Офис културата „ние“

Най-високата цел, която компаниите от холдинга отстояват всеки ден, е да предоставят уникални услуги на достъпни цени, да създават чрез собствено ноу-хау среда за уединеност (privacy), прозрачност, безопасност и сигурност на клиентите на предлаганите от тях услуги. Как се постига това? С ноу-хау и във формулата на офис културата в AXION GROUP, която гласи: „Ние го можем. Ние действаме непрестанно. Ние осигуряваме доверието“.

„Лоялност, коректност и отговорност са отличителните черти, на които най-много държим и налагаме във фирмената ни култура. Това са трите ключа към това, което е най-ценно за нас – клиентите, партньорите и нашият екип“, обобщава Гергана.

Конкурентни сили

Дефиницията ѝ за успешния бизнес модел на AXION GROUP е комбинацията от: всеотдайност, достоверен контрол на качество чрез ЕРП платформа и система, минимизиране до 0% на подизпълнители, корпоративна легитимност през сертифицирани и лицензирани услуги и всичко това при най-добри ценови условия на пазара. „В нашия сектор на този етап ни липсва равностоен корпоративен „съперник“. Това ни мобилизира постоянно да се конкурираме със себе си“, вярва Гергана Петришка.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ