Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Испания продължава да е привлекателно място за предприемачи в ресторантьорството
Секторът на организираното хранене в Испания продължава да бъде привлекателно място за предприемачи, които се интересуват от откриване на бизнес през 2025 г. Гастрономията е все по-нарастваща опция сред потребителите, които се стремят да споделят моменти на наслада далеч от дома не само по време на обеди и вечери. В този контекст ресторантьорските франчайзи се превръщат в една от любимите опции за инвестиране.
Но когато става въпрос да станете франчайзополучател, жизненоважно е да се анализират рентабилността и първоначалните инвестиционни изисквания на различните марки. Това са някои аспекти, които трябва да се вземат предвид за онези предприемачи, които решават да започнат своето пътуване в света на ресторантьорството, пише elEconomista.es.
Анализирането и изучаването на средата е важна първа стъпка преди откриването на франчайз. Освен първоначалната инвестиция, аспекти като местоположение, бизнес модел, средната цена или способността за привличане на потенциални клиенти са от съществено значение при оценката на бъдещата рентабилност на магазина.
Организираният ресторантьорски сектор и голямото разнообразие от франчайзи, които съществуват в Испания, предлагат възможности за всички нива на инвестиции. Предприемачите трябва да оценят своите капиталови, конкурентни и финансови цели, за да могат да изберат опцията, която най-добре отговаря на техните очаквания.
Според специализирания портал franchishoy.es и неговата класация на 100-те най-добри франчайзи за хотелиерство, предприемачите ще намерят различни опции в зависимост от инвестицията, необходима за всяка марка, която, като пример, може да варира от 160 000 евро (Volapié) до междинни инвестиции като 100 Montaditos или TGB (съответно от 200 000 евро и 250 000 евро), до достигане на инвестиции, които на практика ги удвояват или умножават по четири. Такъв е случаят с франчайзите на Popeyes (400 000 евро), Ginos (432 000 евро), Vips (500 000 евро), Foster's Hollywood (525 000 евро), Burger King, Carls Jr., Tony Roma's и KFC (600 000 евро), Starbucks (700 000 евро), Tagliatella (719 000 евро) и McDonald's (900 000 евро).
Въз основа на тези различни опции, марките Restalia се консолидират като достъпна опция в сектора на ресторантите, до голяма степен благодарение на добре известни марки като 100 Montaditos или The Good Burger (TGB). Нейното позициониране винаги е било да улесни достъпа до гастрономията, както за своите клиенти, така и за тези, които решат да инвестират в собствен бизнес, предлагайки алтернативи с нисък финансов риск в сравнение с други възможности в сектора.
Предимствата? Освен че имат достъпна такса (35 000 евро), предприемачите, които решат да започнат с една от техните марки, с почти 25 години опит зад гърба си, ще могат да разчитат на специализиран екип, който ще ги придружава на различни нива и точки от процеса, както в началото, както и по време на професионалната си кариера.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.