UBS ще връща реномето си под мотото "Няма да се предадем"

UBS ще връща реномето си под мотото Няма да се предадем

Една от най-известните банки в света, швейцарската UBS ще се опита да си върне реномето от преди световната финансова криза с мащабна рекламна кампания, съобщи „Файненшъл таймс”.

Банката започва световна кампания на стойност 60 млн. франка (58 млн. щатски долара).

Запазената марка с трите ключа ще остане и в новите рекламни клипове, но известният  слогън „Вие и ние”, ще бъде заменен с „Няма да се предадем”.

Кампанията ще наблегне върху телевизионната, интернет и печатна реклама. Тя показва съдбите на известни хора, които са постигнали целите си благодарение на упорство и увереност, както и благодарение на подкрепата на своя екип.

От 2008 г. досега клиенти на UBS изтеглиха активи за над 250 млрд. франка, заради световната финансова криза и продължителният спор с властите на САЩ по линия на банковата тайна.

Рекламната кампания е разработена от една от най-известните рекламни агенции в света – „Publicis” и вече стартира в Швейцария и Азия. До края на месеца ще започне и в Европа, а малко по-късно и в САЩ.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ