UBS ще връща реномето си под мотото "Няма да се предадем"

UBS ще връща реномето си под мотото Няма да се предадем

UBS ще връща реномето си под мотото "Няма да се предадем"

Една от най-известните банки в света, швейцарската UBS ще се опита да си върне реномето от преди световната финансова криза с мащабна рекламна кампания, съобщи „Файненшъл таймс”.

Банката започва световна кампания на стойност 60 млн. франка (58 млн. щатски долара).

Запазената марка с трите ключа ще остане и в новите рекламни клипове, но известният  слогън „Вие и ние”, ще бъде заменен с „Няма да се предадем”.

Кампанията ще наблегне върху телевизионната, интернет и печатна реклама. Тя показва съдбите на известни хора, които са постигнали целите си благодарение на упорство и увереност, както и благодарение на подкрепата на своя екип.

От 2008 г. досега клиенти на UBS изтеглиха активи за над 250 млрд. франка, заради световната финансова криза и продължителният спор с властите на САЩ по линия на банковата тайна.

Рекламната кампания е разработена от една от най-известните рекламни агенции в света – „Publicis” и вече стартира в Швейцария и Азия. До края на месеца ще започне и в Европа, а малко по-късно и в САЩ.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ