UBS ще връща реномето си под мотото "Няма да се предадем"

UBS ще връща реномето си под мотото Няма да се предадем

Една от най-известните банки в света, швейцарската UBS ще се опита да си върне реномето от преди световната финансова криза с мащабна рекламна кампания, съобщи „Файненшъл таймс”.

Банката започва световна кампания на стойност 60 млн. франка (58 млн. щатски долара).

Запазената марка с трите ключа ще остане и в новите рекламни клипове, но известният  слогън „Вие и ние”, ще бъде заменен с „Няма да се предадем”.

Кампанията ще наблегне върху телевизионната, интернет и печатна реклама. Тя показва съдбите на известни хора, които са постигнали целите си благодарение на упорство и увереност, както и благодарение на подкрепата на своя екип.

От 2008 г. досега клиенти на UBS изтеглиха активи за над 250 млрд. франка, заради световната финансова криза и продължителният спор с властите на САЩ по линия на банковата тайна.

Рекламната кампания е разработена от една от най-известните рекламни агенции в света – „Publicis” и вече стартира в Швейцария и Азия. До края на месеца ще започне и в Европа, а малко по-късно и в САЩ.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 22 до 28 декември
Руски високопоставен генерал бе убит в Москва с взривно устройство под автомобила му
Ход срещу премиера: Британски министър призова за присъединяване към митническия съюз на ЕС
Румен Радев: Хората, които се представят за организатори на моя партия, са измамници
Лувърът беше само началото: Нова кражба в Президентския дворец
На днешната дата, 22 декември. Имен ден празнуват Анастас и Анастасия
Съдът възстанови възнаграждение на Мъск и той стана първият с богатство над 700 милиарда долара
Президентът на Финландия пред Fox News: Остават най-трудните 5% до постигането на мирно споразумение за Украйна