Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|"Боинг" получи най-голямата си поръчка от Южна Америка

„Боинг” получи най-голямата си поръчка от Южноамериканските линии на стойност 6 млрд. долара. Бразилската нискотарифна авиокомпания Gol ще купи 60 самолета, които трябва да бъдат доставени през 2018 г.
Новите самолети за Gol ще са с 13% по-икономични от сегашния флот и ще помогнат за намаляване на разходите. В момента авиокомпанията е намалила работната си сила с 2500 работни места или 12%, тъй като се стреми да се върне към рентабилност, предава „Франс прес”.
"Решението да поръчаме Boeing 737 Max е в съответствие с ангажимента ни за поддържане на модерен и безопасен флот, който ще ни позволи да поддържаме конкурентно предимство в дългосрочен план. Новите самолети ще имат едно от най-добрите съотношения на разходите и ползите", казва изпълнителният директор на компанията Пауло Какиноф.
Gol в момента лети до 63 дестинации в Бразилия и 12 в други страни от Южна Америка или Карибите.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.