Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|В малките разлики може да се крие магията на гениалния продукт
И вие сигурно търсите великата идея, която ще разтърси пазара и ще ви разграничи от всеки конкурент.
Колко пъти бяхте под душа и просветлението не дойде? Докато чакате да ви хрумне нещо ГОЛЯМО, можете да предприемете малки полезни действия, с които пак ще промените света.
Понякога внушителният напредък идва, когато се фокусираме в малките неща, пише management-issues.com.
Често по-лесната стратегия - внимание върху малките иновации, без въвеждане на цели нови продукти и кампании, се оказва печеливша. Промяната в готовия продукт може да е по-революционна от въвеждането на нов асортимент от стока или услуга. И най-често е по-евтина.
Такъв пример е стратегията на производителя на четки за зъби Oral-B. Преди време от компанията се досетиха, че много от американските потребители не забелязват, че четката им се е изхабила. Затова започнаха да произвеждат четки, чиито сини влакънца показват кога четката трябва да се смени.
Магията на търсената иновация може да се крие в постижимите дребни промени, а не в гениалните идеи. Потърсете я като:
- Направите сегашните си продукти по-забавни и полезни за потребителите.
- Създадете по-компактни и лесни за съхранение стоки.
- Позволите на хората да връщат купеното от вас, за да разберете от какви подобрения имате нужда.
Опитайте да промените настоящите си стоки и услуги. Междувременно можете да продължите да чакате поразителното раждане на мечтаната, преобръщаща пазара идея.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.