Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Великите иновации заслужават велики имена
Името, дадено на иновация има голямо значение. Големите иновации не могат да оцелеят без голямо име. Особено ако иновацията е продукт, услуга, нещо, което ще трябва да се продаде, нещо, което се нуждае от марка. Имената имат огромно значение - Apple добавя по едно i на всеки свой нов продукт и той моментално става лесно разпознаваем и желан от хората.
Когато сте изправени пред следващо поколение продукти имате избор да продължите традицията с вече съществуващо име или да изберете ново. Клиентите отделят специално внимание на иновациите, но също така са подозрителни към тях. Те са заинтересовани, но и предпазливи. Запомнящото се име не е гаранция за успех, но е крачка към него.
Новите имена насърчават новостите. За по-голямата част от клиентите, това води до различни предположения за рискове и ползи от закупуването на нов продукт. Първоначално новото име е единственото, което представя новия продукт.
Хардкор геймърите, реагираха гневно на името на конзолата Wii, но Nintendo успешно насочи този продукт към хора, които не са използвали конзоли досега. Мнозина критикуваха името, но компанията спечели ценното внимание на не-геймърите. Nintendo има две истории, които обясняват името на новата марка. Първо, че Wii означава, игри за групи.Второ, че Wii означава "свалянето на боговете" (Sony и Microsoft) на древен японски.
Разбирането на вероятните реакции на клиентите позволява да управлявате тези реакции. Продукти с нови имена, особено странни нови имена, се възползват от вниманието на потребителите.
Съществуват и имена, които насърчават приемствеността. Клиентите очакват новият продукт да бъде лесен за изучаване и да бъде "по-добър", отколкото старата версия. Тези, които не са ползвали предишните ви продукти е по-малко вероятно да забележат новите функции и клиентите могат да бъдат нещастни, ако радикална иновация се крие под старо име. Когато вкусът на Кока-Кола например беше променен, много клиенти бяха шокирани. Те не искаха коренно различен вкус, когато купуваха традиционния си фаворит.Кока-Кола върна стария вкус само три месеца по-късно. Новият вкус не е проблем - проблемът е пускането на нов вкус в бутилки със старото име.
Има много неща, които трябва да имате предвид, когато мислите за ново име на продуктите си. Изучаването на реакциите на потребителите и правилното им разбиране ще ви донесе предимство пред конкурентите.
Макс Маккоун за Management Issues
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Все по-малко хора търсят убежище в Германия
Свят |От КНСБ предлагат друго мерило за доходите на българина
България |Ето как обядът на милиардер във верига за бързо хранене вдигна акциите на няколко компании с 30 процента
Лидерство |Над 450 милиона килограма тикви изгниват по сметищата в САЩ всяка година след Хелоуин
Любопитно |Интернет бе създаден тази седмица през 1969 г. - и веднага се срина
Технологии |Кристин Лагард припомня: Два месеца остават до присъединяването на България към еврозоната
България |Тръмп заплаши Нигерия с военна намеса заради убийства на християни
Свят |Спадащите цени на панелите водят до глобален бум в соларната енергия - с изключение на САЩ
Енергетика |Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Свят |Зеленски с пакет от мерки за подпомагане на украинците през зимата
Свят |Радев: България и Египет са отворили нова глава в отношенията си
България |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Военният министър на САЩ пристига във Виетнам за преговори за военни доставки
Свят |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.