Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Китайците станаха най-големите потребители на червено вино в света

Китай е най-големият потребител на червено вино в световен мащаб според обобщени данни за 2013 г., съобщи The Independent, позовавайки се на изследване на консултантската компания Vinexpo. През изминалата година жителите на КНР (в това число и Хонконг) са изпили 1,8 млрд. бутилки вино.
Франция е на второ място, а на трето е Италия. Потреблението в Китай е нараснало с 2,3 % през 2013 г., докато във Франция и Китай се е свило съответно с 18% и 5,8%. Като цяло, за последните 5 години, консумацията на червено вино в Китай е скочила с цели 136%
От Vinexpo обясняват растящата популярност на червеното вино в Китай с факта, че червеният цвят е символ на богатство и власт в страната. А белият се асоциира със смъртта.
Около 80 % от консумираното вино в Китай е вътрешно производтво, но и вносът бележи ръст – със 7% за последните шест години.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.