Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Китайците станаха най-големите потребители на червено вино в света

Китай е най-големият потребител на червено вино в световен мащаб според обобщени данни за 2013 г., съобщи The Independent, позовавайки се на изследване на консултантската компания Vinexpo. През изминалата година жителите на КНР (в това число и Хонконг) са изпили 1,8 млрд. бутилки вино.
Франция е на второ място, а на трето е Италия. Потреблението в Китай е нараснало с 2,3 % през 2013 г., докато във Франция и Китай се е свило съответно с 18% и 5,8%. Като цяло, за последните 5 години, консумацията на червено вино в Китай е скочила с цели 136%
От Vinexpo обясняват растящата популярност на червеното вино в Китай с факта, че червеният цвят е символ на богатство и власт в страната. А белият се асоциира със смъртта.
Около 80 % от консумираното вино в Китай е вътрешно производтво, но и вносът бележи ръст – със 7% за последните шест години.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
КТ "Подкрепа" срещу промени в Кодекса на труда за колективното трудово договаряне
България |Най-големият град в Индия се сдоби с „улица на милиардерите“
Свят |Лондонската полиция отстрани служители след тайни записи на BBC
Свят |SEE ITS Summit 2025 очерта пътя към дигиталната икономика на бъдещето
ПР и събития | Advertorial |Бразилия ще освобождава средната класа от данък върху доходите
Компании |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Земетресение разлюля София
България | Advertorial |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |Ледниците в Швейцарските Алпи са намалели рязко за последните 12 месеца
Наука и Здраве |Украйна призова ЕС да отвори първата преговорна глава за членство
ЕС |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |

Коментари
Няма въведени кометари.