Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Планът "Какао", който прави живота по-добър
KIT KAT е първата глобална марка в света на шоколадовите изделия, която се произвежда изцяло от какао, придобито от 100% устойчиво земеделие!, обяви официално компанията производител Нестле.
Резултатите са част от the Nestle Cocoa Plan (планът „Какао“ на Нестле) – инициатива на компанията, която цели подобряване живота на фермерите и качеството на тяхната продукция, чрез активности, фокусирани върху по-доброто земеделие, по-добрия живот за техните семейства и по-качественото какао.
Благодарение на the Nestle Cocoa Plan (планът „Какао“ на Нестле) са построени 42 училища в подкрепа на образованието на 10 000 деца от района, чрез което компанията предотвратява експлоатацията на детски труд.
Глобалната кампания носи силно послание към потребителите, които стават все по-социално ориентирани: „Докато се наслаждавате на почивката си с KIT KAT, вие се присъединявате към мисията на Нестле за подпомагане живота на фермерите, които участват в инициативата“.
Кампанията включва документални видео клипове, две от които вече са качени в локалния YouTube канал на марката. В основния клип участва и световно известния футболист Дидие Дрогба, който се завръща в родния Кот д'Ивоар, наслаждавайки се на футболна почивка с децата от местното училище: „Изключително съм щастлив, че моята фондация за децата в Кот д'Ивоар може да си сътрудничи с Нестле. Така заедно ще успеем да помогнем за по-добро образование и по-добър живот на децата в Кот д'Ивоар,“ казва Дидие във видео сюжетите.
„Горди сме, че KIT KAT е първата глобална марка в сферата на шоколадовите изделия, използваща какао от 100% устойчиво земеделие“, казва Сандра Мартинез, ръководител на стратегически бизнес екип „Шоколаводи и захарни изделия“ в Нестле. „За Нестле е изключително важно, че участваме в създаването на система, която се грижи за хората и за околната среда, и без която нашите марки нямаше да съществуват. Социалната отговорност е от решаващо значение както за земеделските общности в Кот д'Ивоар, така и за качеството на нашия продукт.“, добави тя.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Yahoo е близо до сделка за продажба на AOL на италианската Bending Spoons за 1,4 милиарда долара
Технологии |Удължиха срока, в който общините трябва да изготвят общите си устройствени планове
Политика |Музикални лейбъли са близо до сключване на сделки за лицензиране на изкуствен интелект
Компании |Южна Корея преговаря със САЩ за получаване на права за преработка на ядрено гориво
Свят |Затягат режима за операторите на дронове
Политика |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Земетресение разлюля София
България | Advertorial |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |Ледниците в Швейцарските Алпи са намалели рязко за последните 12 месеца
Наука и Здраве |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.