Бизнес
Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Потреблението във Франция се е свило с 0,5% през 2011 г.

Бизнес
Обновена 12:11ч., 31.01.2012
През 2011 г. потреблението на французите се е свило в сравнение с 2010 г. Разходите на домакинствата са спаднали с 0,5% на годишна база, сочат данните на френския институт за икономически изследвания, цитирани от вестник „Фигаро”. През 2010 г. потреблението е отбелязало ръст от 1,4%.
Спадът през изминалата година е отбелязан в разрез с очакванията на икономистите, които прогнозираха скок или поне стабилност в нивото на потреблението.
Особено силно е било понижението на разходите на французите през декември, когато потреблението е отбелязало свиване от 0,7%.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Безопасност: Отборът на Барселона отлага завръщането си на легендарния стадион „Камп Ноу“
Спорт |Социалният министър: Възрастта за пенсиониране не трябва да се увеличава
Политика |Луис де Гиндос: ЕЦБ подкрепя по-малко банкови буфери и по-прости правила за малките кредитори
Финанси |Nike отчита изненадващ ръст на приходите на фона на усилията за преструктуриране
Компании |САЩ и Франция ще проведат военна мисия за противодействие на Китай в космоса
Свят |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.