Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|БНТ с рекордни рейтинги на „Евро-2012”
Без съмнение финалният мач на Евро -2012 ще бъде най-гледаното спортно телевизионно предаване в България за годината. Това показват високите рейтинги на 30-е мача, които излъчи от 8 юни до деня на финала Българската Национална телевизия.
Най-гледаното предаване в ефира на БНТ за 2012 година до този момент е полуфиналът Германия – Италия, когато „адзурите” и Марио Бяалотели хвърлиха с 2:1 в шок почитателите на бундестима, а БНТ постигна 12, 9 рейтинг...
Триумфът на Пирло и компания е събрал аудитория от повече от 900 000 зрители, като пазарният дял на Българската национална телевизия в момента на предаването от Варшава е 40 процента.
Интересното е, че освен мъже полуфиналът е задържал пред телевизора над 37 на сто от жените, които в този момент са гледали телевизия у нас на възраст до 55 години. За тях името на Балотели определено вече е по-известно от това на Леонардо Ди Каприо например.
Пазарният дял на БНТ в деня на първия полуфинал, в който Испания победи Португалия с дузпи, е дори по-голям от този на Германия – Италия. Цели 40, 6 на сто от общата аудитория, която в този момент е гледала телевизия, са предпочели двубоят на иберийските съседи.
Според статистиката двубоят, игран на „Донбас арена”, има 11.9 процента рейтинг, което го нарежда на второ място в класирането по брой зрители до този момент на „Евро-2012”.
Българската аудитория не се различава като тенденция на интереса от тази в Европа, където още преди седмица отчетоха, че мачът Англия- Италия е рекордьор по гледаемост на четвъртфиналите от европейските футболни финали с обща аудитория от над 100 милиона души.
В България двубоят постигна 10.8 процента рейтинг и 38 процента пазарен дял.В Англия двубоят с италианците имаше над 20 милиона зрители и 67.8 процента пазарен дял, което е повече от аудиторията на сватбата на принц Уилям /13 милиона зрители/ и концерта в чест на 60-годишнината от възкачването на трона на кралицата /15 милиона зрители/.
Тон за високата гледаемост у нас даде още вторият ден на първенството – 9 юни, когато мачът Германия – Португалия се превърна в най-гледаното предаване в целия ни телевизионен ефир в съботната вечер с рейтинг 9.4 процента.
Този двубой имаше 33 процента пазарен дял. На другия ден се срещнаха Италия и Испания без 95 % от публиката да предполага, че тези два отбора ще стигнат на финал. Този мач, наблюдаван на 10 юни в ранния часови пояс – от 18.00 часа, събра над 30 % от зрителите, които гледат телевизия в момента в България. Затова тенденцията в нагласата на аудиторията правят логични очакванията на 1 юли от 21.45 часа, когато на стадион Олимпийски в Киев португалският съдия Проенца даде началният сигнал за кулминацията на 14-те европейски футболни финали, рейтингът на БНТ да удари тавана.
Методи Манченко, sport.bnt.bg
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.