Посланията от играта "Купувам, когато..." 5
Емоцията или рационалните подбуди надделяват в потребителското поведение? Ето въпрос, над който маркетолозите по цял свят продължават да разсъждават и до днес. Ще им помогнем малко с поредните 10 послания на участниците в приключалата Фейсбук игра на сп. "Мениджър".
Елена Гръчка
„Купувам, когато си поискам, когато се налага, когато мога, когато имам възможност, когато не мога да устоя на предложението!”
***
Тодор Гръчки
„Купувам, когато имам нужда и пари!”
***
Александър Караджов
„Купувам, когато имам пари! Респективно, не купувам, когато нямам пари! Това е най-простичко казано!”
***
Елена Илиева
„Купувам, когато имам възможност!”
***
Десислава Йовчева
Купувам, когато...то ме повика!
***
Юлия Христова
„Купувам, когато си спомня как ми разказваше колко го искаш и ти харесва точно това ....нещо.”
***
Анета Геошева
„Купувам когато искам да доставя радост на себе си и хората които обичам.”
***
Нина Райчева
„Купувам, когато имам нужда. Купувам също, когато истински желая. Най - много обичам да купувам, когато знам, че ще зарадвам близък човек.”
***
Меглена Колаксъзова
„Купувам, когато е на промоция, когато ми изнася на джоба, когато качеството си заслужава, и не на последно място купувам, когато ме напусне здравия разум, когато ми омръзнат старите неща - купуването понякога бори стреса доста успешно.”
***
Божидар Божков
„Купувам, когато има тарикатска промоция. И когато съм гладен.”
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.