Посланията от играта "Купувам, когато..." (финал)
Днес ви представяме последните послания от Фейсбук играта на сп. "Мениджър". Близо 200 наши читатели и приятели се включиха в нея като вложиха своя трактовка в продължението на изречението "Купувам, когато...".
Така съставиха уникален профил на желанията, мотивите и движещите стимули в поведението на българския потребител. Ако трябва да обобщим, той държи на съотношението цена/качество, но над всичко е емоционалният порив да зарадва хората, които обича.
Благодарим от сърце на всички, които ни помогнаха да открием общите черти на шопинг културата у нас! Доскоро, до следващата ни игра!
Мирослав Пенев
"Купувам, когато имам финансова възможност; цената е много атрактивна; моделът е много интересен (FASHION).”
***
Христина Динева
„Купувам, когато ме спечелят!”
***
Анатоли Петров
„Купувам, когато имам пари, с които да купувам.”
***
Мая Койчева
„Купувам, когато съм в добро настроение!”
***
Стиляна Трифонова
„Купувам, когато искам да изненадам някого, както и когато искам да зарадвам някого..., когато обичам, когато съм щастлива."
***
Ирина Коцинкова
„Купувам, когато вляза в магаpина и когато си струва.”
***
Мирослав Димитров
„Купувам, когато има големи намаления, когато имам повод или ми предстои пътуване!”
***
Велислава Петкова
„Купувам, когато се нуждая от промяна, когато искам да подаря и да зарадвам хората, които обичам, но най-вече, когато качеството си заслужава и когато мога да си позволя да купувам.”
***
Таня Карабашева
„Купувам, когато има за кого и за какво!”
***
Вероника Емилова
„Купувам, когато се грижа за себе си и близките си хора, купувам, когато зная, че един малък жест има значение!”
***
Димитър Митев
„Купувам, когато е добра цената и когато искам да зарадвам някого.”
***
Сава Савов
„Купувам, когато реша, че това си заслужава парите.”
***
Тихомира Иванова
„Купувам, когато съм убедена, че инвестицията си заслужава!”
***
Даниела Димитрова
„Купувам, когато ми е изгодно и ми хареса.”
***
Маргарита Първанова
„Купувам, когато имам пари!”
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.