Най-добрите вериги за луксозни хотели в света
Има множество класации за най-луксозните хотели по света. Групата LTI – Luxury Travel Intelligence обаче представи класация, която не подрежда индивидуални имоти, а брандовете, които стоят зад тях, пише Си Ен Би Си.
Класацията анализира много хотели, които са част от една верига, в „подробни детайли“, като използва повече от 100 „допирни точки“, за да оцени „способността на марката да постига резултати“.
Членството в Luxury Travel Intelligence струва $700 на година и дава достъп до проучванията на групата за пътувания. Групата не разчита на рекламни приходи и подчертава, че изследванията ѝ са независими и се финансират с абонаментните такси.
Ето кои са най-добрите брандове за луксозни хотелски за 2023 г.
- Mandarin Oriental
- Oetker Collection
- Auberge Resorts Collection
- Six Senses
- Aman
- Belmond
- Four Seasons
- One&Only
- Rocco Forte Hotels
- Rosewood
- Peninsula
- Raffles
За първи път Mandarin Oriental се нарежда на челна позиция, спечелвайки с малка преднина пред Oetker Collection.
Oetker Collection управлява 12 хотела по целия свят, включително Le Bristol в Париж, Hotel du Cap-Eden-Roc в Антиб, Франция и The Lanesborough, Лондон, според уеб страницата на Oetker Collection.
Auberge Resorts Collection – класирана на трето място в списъка – управлява хотели като Mauna Lani в Хавай, The Lodge at Blue Sky в Парк Сити, Юта, и The Vanderbilt в Нюпорт, Роуд Айлънд. Това са само три от 27-те хотела и курорта под марката Auberge.
През 2022 г. Six Senses беше класиран на първо място, следван от Mandarin Oriental (№ 2) и Rosewood (№ 3).
В тазгодишното издание на класацията се помещават два нови бранда - Peninsula Hotels и Raffles Hotels & Resorts.
Майкъл Кромптън, съосновател на Luxury Travel Intelligence, каза пред Си Ен Би Си, че „съчетаването на продължаващия експлозивен растеж на сектора с най-висок клас на ръководството и персонал, се оказва значително предизвикателство“.
По думите му именно това да бъде определящ фактор в класирането на групата в бъдеще.
Luxury Travel Intelligence използва алгоритъм за оценка на хотелски марки, като максималният брой точки е 4663, обясни Кромптън.
Тази година алгоритъмът измерва 130 „допирни точки“, оценявайки фактори като хранене в статите, процес на пристигане на гостите и ангажираност на марката в социалните медии, сподели той.
Кромптън подчерта, че групата използва система, базирана на точки, за да премахне „неизбежната емоционалност и лично мнение“ от класацията.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.