Най-мразените и най-харесваните марки в САЩ

Най-мразените и най-харесваните марки в САЩ

Twitter, Meta и TikTok са три от най-големите социални медийни гиганти в света. Те обаче са и сред марките с най-лоша репутация в САЩ, според наскоро публикуваната класация за репутация 2023 Axios Harris Poll 100.

Милионите активни месечни потребители в цялата страна не успяха да спасят компаниите от незавидните места в рейтинга, който Axios и The Harris Poll съставиха. Класацията е базирана на оценките на 16 000 американци, които са наредили 100 компании, които смятат за „най-видими“ в девет категории на репутация, съобщава Си Ен Би Си.

Meta и Twitter отбелязаха слаб резултат в категориите „култура“ и „етика“. Всеки бизнес наскоро се сблъска с обществена реакция, след като уволни хиляди работници по имейл – само една от поредицата ескалиращи драми в Twitter, които Fidelity оценява сега на стойност една трета от 44-те милиарда долара, които Илън Мъск плати за него през октомври 2022 г.

TikTok се представи по-слабо в категории „гражданство“ и „характер“, на фона на нарастващите опасения от страна на американските законодатели относно потенциалното влияние на китайското федерално правителство върху платформата.

Те не са единствените марки с ниски рейтинги на одобрение в момента. С най-лоша репутация според класацията могат да се похвалят The Trump Organization, FTX и Fox Corporation, следвани от Twitter, Meta и Spirit Airlines.

Организацията Тръмп отбеляза особено нисък резултат в категориите „характер“, „доверие“ и „етика“. Класацията беше публикувана броени дни преди бившият президент Доналд Тръмп, който ръководи организацията от десетилетия, да бъде обвинен в 34 престъпления за фалшифициране на бизнес записи преди президентските избори през 2016 г.

TikTok, Balenciaga, BP и Bitcoin допълват негативния Топ 10.

Що се отнася до най-харесваните марки, на първо място се нарежда  компанията за облекло за открито Patagonia, следвана от търговеца на дребно Costco, производителя на селскостопанска техника John Deere, веригата за хранителни стоки Trader Joe's и веригата заведения за бързо хранене  Chick-fil-A. Позитивният топ 10 допълват Toyota Motor, Samsung, Amazon, USAA и Apple.

Пълната класация може да видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Борисов: Ако бях сам, бих подал оставка веднага
Финтех компанията Revolut ограничи преводи в карти, издадени от над 50 държави
Рубио: Основният спорен въпрос в преговорите са 20% от Донбас, контролирани от Киев
Мирчев: "Защо лъжеш?", Пеевски: "Не на омразата!"
Бившият собственик на Pornhub с интерес към активите на Лукойл
Европейската прокуратура повдигна официално обвинения на бившия първи дипломат на ЕС Федерика Могерини
Д-р Стояна Нацева: Българката, която превръща човешката трансформация в стратегически ресурс за лидерство и бизнес