Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Кой говори?
Отделянето на твърде много време за гледане на телевизия или използване на компютъра може да навреди на говорните способности на малките деца. Това сочи проучване на британската фондация The Communication Trust, която изследва тенденциите и проблемите в говора, комуникацията и речта на хората.
Според британските специалисти модната напоследък тенденция във всяка стая да има телевизионен екран, плюс лаптопи и/ или компютър, които работят едновременно може да доведе до ситуация, в която децата губят представа кого да слушт, отбелязва „Дейли Мейл“. Негативно влияние върху говорните им способности може да окаже също шумната обстановка вкъщи и постоянния силен говор на много гласове, като например речта на шумните им братя и сестри или повишаването на тон от страна на родителите.
17% от родителите, които участват в проучването, признават, че децата им имат проблеми в общуването заради прекалено дългото ежедневно мълчание пред телевизионния екран.
От фондацията подчертават, че близо милион деца във Великобритания имат нарушена способност да говорят, в резултат от многото гласове на технологиите, които пренасищат ежедневието им. Друга значителна част от децата – около 10 на сто или 2 до 3 деца във всяка британска класна стая, имат проблеми с асимилирането на човешката реч по рождение и не възприемат това, което им се казва по същия начин, както останалите им връстници.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.