Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Amusnet Interactive е новото име на EGT Interactive
IT компанията, която е един от водещите доставчици на гейминг софтуер, позната на широката аудитория като EGT Interactive, променя името и визуалната си идентичност като част от плановете си за дългосрочно бизнес развитие. Новото име на компанията, основана преди шест години е Amusnet Interactive. Нейният екип има над десетгодишен опит в създаването на гейминг софтуер, а през 2020 г. Amusnet Interactive оглави класацията на 50-те най-рентабилни компании в България, част от специалното издание „К100“ на „Капитал“, и вече няколко поредни години бележи ръст, в пъти по-голям от средния за гейминг индустрията в страната.
Заедно с промяната на визуалната идентичност и името, компанията сменя и локацията на офиса си в гр. София с амбицията да предостави още по-вдъхновяваща работна среда за своите близо 400 служители. Amusnet Interactive разшири значително продуктовото си портфолио с разнообразни слот игри, лайв казино, кено, лото и други вертикали, набиращи популярност. Компанията предлага над 200 игри, които са налични в платформите на над 750 оператори в 20+ различни юрисдикции.
„Успехите ни се дължат на оптималната комбинация от интуитивен интерфейс, бърз софтуер и алгоритми, осигуряващи добра възвръщаемост на играчите. Продължаваме да инвестираме в подобряване на съществуващите продукти и разработваме нови. Вярваме, че наличието на софтуер с висока производителност при голямо натоварване ни прави предпочитан партньор, който гарантира сигурност на данните за игровите трансакции и възможност за детайлен анализ на поведението на всяка игра.“, коментира Иво Георгиев, управител на Amusnet Interactive.
Amusnet Interactive е водещ доставчик на гейминг софтуер за казина на пазарите в Европа и Латинска Америка, като последната юрисдикция, станала част от портфолиото на компанията, е Нидерландия. Бизнес фокусът тази година е върху Латинска Америка, където компанията вече има редица партньорства с водещи оператори. Впечатляващото позициониране на компанията на международните пазари е резултат от адаптивността към потребностите на клиента и безупречната поддръжка на продуктите.
„Благодарение на високата ангажираност, отдаденост и добрата организация на екипите, успяхме безпроблемно да преминем към новото име и идентичност. Информационният поток към цялата бизнес аудитория беше адекватно разпределен във времето, което даде възможност за плавно адаптиране към промяната.”, споделя Иво Георгиев. „Новият бранд е значителна стъпка за нас като организация, която отразява успехите ни и стремежът за развитие. Радваме се, че всички наши партньори ни подкрепиха в това начинание и споделят вълнението ни.”
Компанията запазва слоганът „We Make People Play”, определяйки го като същността на бизнеса си.
Amusnet Interactive ще продължи да разраства присъствието си, като направи игрите си достъпни във всички модерни и традиционни гейминг канали.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Бил Гейтс смекчи позицията си по отношение на „климатичната катастрофа“
Свят |Изследване: Посещаването на галерии може да подобри здравето
Любопитно |Белгийският премиер заплаши с оставка, ако преговорите за бюджета не постигнат успех
Свят |Кати Ууд вижда хуманоидните роботи като най-голямата възможност в AI сферата
Икономика |Meta, TikTok и Snap се обявиха против забраната за социални мрежи за младежи в Австралия, но ще се съобразят с нея
Технологии |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Хороскоп |България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
България |Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
България |Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Икономика |Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
България |„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Енергетика |Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Политика |Борсите в Европа записват понижения в очакване на решението на Фед за лихвите*
Финанси |ADVERTORIAL
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
Коментари
Няма въведени кометари.