LinkedIn отбеляза рекордни нива на ангажираност, вече има над 900 милиона членове

LinkedIn отбеляза рекордни нива на ангажираност, вече има над 900 милиона членове

LinkedIn отбеляза рекордни нива на ангажираност, вече има над 900 милиона членове

LinkedIn отново отбеляза рекордни нива на ангажираност в приложението през последното тримесечие, като платформата отчита 18% ръст на общите потребителски сесии. Това показват последните данни от компанията майка Microsoft, предава socialmediatoday.com

Приходите на LinkedIn също са се увеличили с 10% през този период, водени основно от растежа в елемента за набиране на персонал Talent Solutions. LinkedIn обаче предупреждава, че това вероятно ще намалее през 2023 г. поради по-широкото забавяне на наемането, особено в технологичния сектор, откъдето произтичат много от обявите за работа на LinkedIn.

"Отново видяхме рекордна ангажираност сред нашите над 900 милиона членове. Трима членове се записват всяка секунда. Над 80% от тези членове са извън Съединените щати", съобщават от компанията. 

Да, LinkedIn се доближава до един милиард членове, въпреки че е важно да се отбележи, че "членове" и "потребители" не са едно и също нещо и че LinkedIn на този етап не е близо до това да направи бенчмарк за милиард потребители.

Колко потребители има LinkedIn? Невъзможно е да се каже, защото само LinkedIn разполага с действителните данни, но някои доклади предполагат, че LinkedIn вижда около 310 милиона активни потребители месечно.

Въпреки че няма задълбочена информация за използването, LinkedIn предостави няколко по-конкретни бележки относно тенденциите на ангажираност в последно време:

  • Членовете на LinkedIn са прегледали 22% повече актуализации на емисии през 2022 г. на годишна база
  • Членовете на LinkedIn проведоха 25% повече публични разговори в LinkedIn на годишна база
  • Създаването на бюлетин се е увеличило 10 пъти спрямо предходната година

Това са някои от елементите, които отново допринесоха за рекордните нива на ангажираност на LinkedIn, която всъщност отчита всяко тримесечие от 2018 г. насам.

Увеличението от 22% на ангажираността към емисиите е значително и като се има предвид това, може да си струва да поставите LinkedIn в по-голям фокус във вашия маркетингов план за 2023 г. Отново платформата отбелязва, че ще бъде повлияна от икономическия спад, но числата показват, че LinkedIn става все по-популярно място за хората да си взаимодействат по професионални теми и да генерират ангажираност и излагане за себе си и за своя бизнес. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ