Дигитален бустер за вашия бизнес

Дигитален бустер за вашия бизнес

Дигитален бустер за вашия бизнес

Маркетингът е един от най-важните аспекти на всеки бизнес. Той създава и предава послание, което привлича клиентите към вашия продукт или услуга. Можете да използвате различни маркетингови стратегии, за да достигнете до вашата целева аудитория, сред които реклама, връзки с обществеността, директен маркетинг и мърчандайзинг. Със сигурност обаче е трудно да сте в крак с всички новости и да подберете правилните стратегии.

Следващите съвети ще ви помогнат да подобрите онлайн дигиталното присъствие на вашия бизнес.

Определете своята ниша

За да започнете своя маркетингов бизнес, трябва да определите своята ниша. Трябва да създадете съдържание и стратегии, които ще резонират с вашата аудитория. Ето три съвета за определяне на вашата ниша.

  • Анализирайте вашата индустрия. Открийте променящите се и възникващи тенденции. След това започнете да мислите как да използвате тази информация, за да рекламирате бизнеса си.
  • Направете ваше проучване. От съществено значение е да сте в крак с най-новите тенденции и разработки във вашата индустрия, тъй като това помага да ги отразявате точно във вашето съдържание и маркетингови кампании. Четенето на подходящи публикации в блогове, посещаването на събития в индустрията и разговорите с други предприемачи ще ви помогнат да разберете кое работи и кое не.
  • Идентифицирайте целевите демографски данни. Трябва да определите целевата си аудитория и да достигнете конкретно до нея с вашето съдържание и маркетингови усилия.

Изработете вашето съобщение

Добре изработеното съобщение може да ви помогне да достигнете до целевата си аудитория и да генерирате потенциални клиенти или продажби. Ето някои съвети за създаване на мощни маркетингови послания.

  • Посочете ясно какво искате да направи вашата аудитория. Не усложнявайте твърде много посланието и не заравяйте подробностите. 
  • Не използвайте ярки графики, които могат да объркат аудиторията ви. Използвайте ясни обяснения на вашата оферта и нейната стойност.
  • Хуманизирайте вашия продукт или услуга, като подчертаете ползата от него за вашата целева аудитория. Покажете конкретни примери за предишни потребители и как те са се възползвали от продукта.
  • Хората са по-склонни да слушат съобщения от надеждни източници. Изградете доверие с аудиторията си, като покажете знанията си.

Използвайте рекламни инструменти

По-долу е даден списък на някои от най-популярните рекламни инструменти.

  • AdWords: Рекламната платформа на Google поставя реклами на уебсайтове и други онлайн платформи. Рекламите могат да бъдат насочени към хора с конкретни демографски данни, интереси и местоположения.
  • Facebook реклама: Facebook позволява на фирмите да насочват своите реклами към потребителите въз основа на техните харесвания, интереси, възраст, пол, местоположение и т.н.
  • Реклама в LinkedIn: LinkedIn позволява на фирмите да насочват своите реклами към професионалисти с известни връзки с компанията или нейните продукти и услуги.
  • Twitter реклама: Twitter позволява на фирмите да насочват рекламите си по ключова дума, регион и тип устройство.

Създайте кампания

Създаването на успешна маркетингова кампания може да бъде обезсърчително, но и да се отплаща, когато е планирано и изпълнено правилно. Ето най-доброто ръководство за създаване на ефективни маркетингови стратегии.

  • Определете целите си. Преди всичко трябва да знаете целите си. Какво искате да мислят, чувстват или правят хората, когато видят вашата марка? След като разберете целите си, започнете да разработвате конкретни стратегии за постигането им.
  • Проучете вашата конкуренция. Време е да проучите конкуренцията си. Разберете основните им стратегии и слабости. С тези знания можете да създадете по-ефективна маркетингова кампания, която да ви отличава.
  • Изградете стратегия около вашите цели. След това трябва да изградите стратегия около тези цели. Използвайте каналите, които вашата публика използва най-много.

Оценете резултатите

Когато става въпрос за маркетинг, трябва да измервате резултатите от вашите усилия. За да направите това, трябва да създадете система за проследяване на взаимодействието на хората с вашето съдържание и реклами, както и потенциалната ви ROI (възвръщаемост на инвестицията).

Подобрете ефективността на вашата маркетингова стратегия чрез тези съвети:

  • Използвайте инструменти за проследяване, които автоматично ви изпращат актуализации за това кой чете публикацията ви в блога, отваря рекламата ви или се регистрира за вашия имейл списък. Това ще ви помогне да определите най-ефективното съдържание и реклами за достигане до вашата целева аудитория.
  • Анализирайте резултатите си редовно, за да промените маркетинговата си стратегия, ако е необходимо. Ако хората не се ангажират с вашето съдържание или реклами, може да се наложи да коригирате тона или посланието на вашето съдържание или реклами, за да ги заинтересувате повече.
  • Улеснете хората да се регистрират за вашия имейл списък и да взаимодействат с вашето съдържание, като включите формуляри за регистрация и бутони за социални медии на всяка страница от вашия уебсайт. Това помага да се наблюдават разговорите на хората относно вашите публикации в блогове и реклами и да им се изпраща подходяща информация, от която може да се интересуват.

Източник: Гаджура Константин за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нелия Тодорова                                        

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ