Мъск иска всички потребители да си плащат за бившия Twitter

Мъск иска всички потребители да си плащат за бившия Twitter

Мъск иска всички потребители да си плащат за бившия Twitter

Предприемачът и милиардер Илон Мъск заяви, че ще изисква от всички потребители да плащат месечна такса, за да използват неговата социалната мрежа X, наричана преди това Twitter, съобщава Axios.

Той направи изявлението по време на виртуално събитие на X, в което участваше и израелският премиер Бенямин Нетаняху. То идва в момент, когато компанията се бори да си върне доверието на рекламодателите, които масово се оттеглиха преди време.

Oщe пpeди дa бъдe ĸyпeнa oт Mъcĸ, Х/Тwіttеr пpeдлaгaшe плaтeнa вepcия, ĸoятo oбaчe нe бeшe ocoбeнo пoпyляpнa. Πpoмянaтa в coбcтвeнocттa, oбaчe, бeшe cъпpoвoдeнa c пopeдицa cпopни peшeния нa нoвия coбcтвeниĸ - нaпpимep, вpъщaнe в coциaлнaтa мpeжa нa пoтpeбитeли, пpoгoнeни зapaди peч нa oмpaзaтa.

Мъск каза по-рано този месец, че рекламните приходи на Twitter в САЩ са намалели с 60%. Той обвини за рекламните предизвикателства на компанията гражданските организации и потребителските групи, оказващи натиск върху големите марки. По време на разговора на живо Нетаняху повдигна предизвикателството за предотвратяване на големи армии от ботове, които усилват речта на омразата.

„Единствената най-важна причина да преминем към малко месечно плащане за използване на системата X е, че това е единственият начин, за който се сещам да се боря с огромни армии от ботове“, отговори Мъск.

Предприемачът каза, че добавянето на абонамент ще направи много по-трудно за ботовете да създават акаунти, тъй като всеки бот ще трябва да регистрира нова кредитна карта. Той добави, че компанията планира да излезе с „по-ниско ниво на ценообразуване“ от това, което в момента таксува за своите абонати на X Premium, което е около $8 на месец. 

Мъск често предизвиква с нови продукти или технически  иновации, но скоро след това проеня курса, пише Axios. Малко социални мрежи работят само с абонаменти, въпреки че повече експериментират с абонаментни продукти на фона на слаб рекламен пазар.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ