Rakuten Viber представя нови интерактивни инструменти за по-ефективна бизнес комуникация

Rakuten Viber представя нови интерактивни инструменти за по-ефективна бизнес комуникация

Rakuten Viber разширява възможностите си за бизнес съобщения с две нови интерактивни решения: “Карусел” и “Списък с опции”. Тези допълнения помагат на брандовете да оптимизират комуникацията и автоматизират клиентското изживяване директно в приложението.

Функцията “Карусел” съобщения позволява на бизнесите от различни индустрии да представят до пет превъртащи се карти в едно съобщение. Всяка карта може да включва изображение, текст, емотикони и до два бутона с линкове, които водят директно към сайт или онлайн магазин. С тези съобщения бизнесите могат да споделят специални промоции, препоръки, оферти, нови продукти и други, а потребителите лесно могат да изберат това, което ги интересува.

Основни предимства:

  • Подобрено потребителско изживяване с лесен за преглед, превъртащ се формат
  • По-висок CTR благодарение на атрактивните мултимедийни елементи
  • Повишени продажби чрез директни линкове, които насърчават бързи и лесни покупки

Примери за Viber “Карусел”

Функцията “Списък с опции” представя на потребителите до пет предварително зададени предложения, от които могат да изберат. Идеално е за бързи действия като потвърждение на резервация, планиране на доставка или събиране на обратна връзка. След като потребителят избере опция, неговият избор се изпраща като съобщение, което позволява на бизнеса да отговори автоматично.

Основни предимства на бързите и насочващи отговори в “Списък с опции”:

  • Стимулиране на разговора 
  • Повишаване на ангажираността
  • Спестяване на време 

Примери за Viber “Списък с опции”

"Двете нови въведения разширяват още повече съществуващите към момента функционалности на  бизнес съобщенията във Viber, които помагат на компаниите да изградят персонализирана и индивидуална комуникация със своите клиенти. Нашата мисия е да бъдем супер приложение както за потребителите, така и за бизнеса“, казва Кристина Констандаке, главен директор „Приходи“ в Rakuten Viber. „За да отговорим на нуждите и на двете страни, ние постоянно се развиваме".

Новите функционалности - “Карусел” и “Списък с опции” са създадени, за да отговорят на нарастващите очаквания на клиентите за по-бързи, интерактивни и автоматизирани дигитални изживявания – и да помогнат на бизнеса да увеличи продажбите си.

“Списък с опции” и “Карусел” вече са достъпни за  избрани потребители, а през следващите седмици ще са достъпни за всички бизнеси и на глобално ниво.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 30 май. Имен ден празнуват Емил, Емилия
Най-добрата инвестиция, която можете да направите
Зеленски: Русия все още не е споделила меморандума за прекратяване на огъня с Украйна и нейните партньори
Трудовата книжка става електронна. Пазете хартиената, докато се пенсионирате!
Времето: Остава облачно, на много места и с валежи
Апелативен съд в САЩ временно върна в сила митата на Тръмп
Испания отчете рекорд с ненормално високи за май температури от 40 градуса
Културни кодове: „Младежкият остров“ в Дания позволява на студентите да учат сред природата