18 съвета за успеха от Ричард Брансън

18 съвета за успеха от Ричард Брансън

Ричард Брансън основава Virgin през 1970 г. на 20-годишна възраст и никога не поглежда назад. Той е единственият предприемач, създал осем отделни компании за милиарди долари в осем различни индустрии. Гради тази империя без да има бизнес образование. "Често се чудя - ако бях продължил образованието си достатъчно дълго, за да науча всички конвенционални упътвания за стартиране на бизнес колко ли различни щяха да са животът и кариерата ми", казва той. Ето някои от най-добрите му бизнес съвети, публикувани от Business Insider:

1. Не го правете, ако не се забавлявате!

Стартирането на бизнес отнема много кръв, пот и сълзи (и кофеин). Но в края на деня трябва да се гордеете с това, което сте направили. Когато стартирах Virgin от мазе в западен Лондон, нямах голям план или стратегия. Не бях тръгнал да изграждам бизнес империя ... За мен, изграждането на бизнес е да правиш нещо, с което да се гордееш, което внася реална разлика в живота на други хора.

2. Бъдете видими!

По този повод Брансън споделя съвет, който получил докато изграждал Virgin Airlines, от сър Фреди Лейкър, магнат в британската авио индустрия: „Увери се, че ще се появиш на първа страница, а не на последна. Ще трябва да отидеш там и да се продаваш. Направи се на глупак ако е необходимо. В противен случай няма да оцелееш".

3. Изберете името си мъдро!

Уникалното име и марка Virgin е едно от нещата, които правят компанията успешна. Името има добавена стойност, подобрява обслужването и допълва бизнеса със свеж и секси подход.

4. Вие не можете да стартирате бизнес, без да поемате рискове!

Смелият може да не живее вечно, но предпазливите не живеят изобщо! Всеки бизнес е свързан с рискове. Успехът рядко идва от игра на безопасно. Може да се провалите, но няма такова нещо като пълен провал."

5. Първото впечатление е всичко. Така е и с второто.

Първото впечатление е изключително важно, когато трябва да спечелите клиентите, но второто е също толкова важно. Вторият път е, когато клиентът обикновено се свързва с вас, защото има проблеми с продукта или услугата. Как представяте себе си и своята марка в тези ситуации казва много за това, как вашата марка поддържа добри връзки с клиентите.

6. Съвършенството е недостижимо!

"Повечето хора са склонни да намалят ритъма и да почиват върху лаврите си, а безброй други ще се раздават бясно, за да върви работата им по-добре!” Поради тази причина, Брансън никога не смята, че се справя перфектно с работата си. "Независимо колко брилянтен е първоначалният замисъл, в него винаги има място за подобрение!"

Следва продължение.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ