Limited edition: Луксозен аромат със златни листчета от Dana Fragrances
Скъпите материали, високото качество, престижът на марката и стойността на изработката доминират в света на лукса. Висшият пилотаж в този свят обаче са изделията от най-луксозен клас в ограничените серии. За тях ви разказваме веднъж седмично.
Днес ще ви представим възраждането на един скъп аромат, с традиции от миналия век, поднесен в необикновен вид.
Dana Fragrances събуди за нов живот един от класическите си аромати, предлаган през 1933 г. от Дана в нейния бутик за парфюми в Париж. Както тогава, така и днес, парфюмът е в красив флакон, а в кехлибарената течност в бутилката плуват тънки листчета злато.
Името на парфюма е „20 карата”, а слоганът на рекламата му гласи: „Треска за злато за сетивата”. Предлага се в ограничена серия.
Оригиналният аромат „20 карата” е създаден с fougère – един от компонентите на парфюма, независим като аромат, който по формулата на французите от края на 19 век се състои от миризма на дъбов мъх, лавандула и други добавки към аромата.
Звездата от „Сексът и градът” Сара Джесика Паркър опита да представи fougère парфюм през 2007 г., наречен Covet, но той не успя да омагьоса богатите клиентки. Този път Dana Fragrances прави удар с красива реклама, в която показва бутилката със златните късчета, които се носят в нея, обградена от диамантна огърлица на Van Cleef и Arpels. Думите под рекламата гласят „20 карата” от Dana, новият аромат, който можете да носите с вашата 31-каратова диамантна огърлица, или по джинси”.
А за тези, които могат да харчат без граници и искат още повече, DKNY създаде и друг парфюм - DKNY Golden Delicious Eau. Той е във флакон, изработен изцяло от злато и покрит с 2909 скъпоценни камъни. Цената му е 1 млн. долара и вероятно е най-скъпата бутилка парфюм, създавана някога.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.