NIVEA откри: Кожата има психопрофили

NIVEA откри: Кожата има психопрофили

NIVEA откри: Кожата има психопрофили

Човешката кожа е надарена емоционална интелигентност. Освен че е най-големият орган, тя е надарена с много „таланти“, като се адаптира към променящите се условия по време на нашия живот. Това сочат резултатите от голямо международно изследване на един от световните лидери в козметичната индустрия - NIVEA, проведено след 8000 мъже и жени. Оказва се, че характерът и езикът на кожата се определят най-вече от личната биография и индивидуалното поведение на всеки от нас.

На базата на тези резултати експертите на NIVEA създадоха и нова, революционна класификация на типовете кожа, която тотално променя досегашните представи и практичен подход към грижите за външния вид.

Тя въвежда пет нови профила, които могат да послужат за по-нататъшното разработване на нови, по-добри козметични продукт. Ето и разработената от NIVEA нова класификация:

 1. „Действащи“ – в тази група попадат около 30% от хората. Те са потребителите, които най-често използват продукти за грижа за своята кожата.

2. „Обмислящи” – почти 30%. Това са хората, които определят кожа си като „нормална” и предпочитат да използват практични продукти, като дезодоранти и слънцезащитни продукти.

3. „Търсещи" – тук са интуитивните, адаптивни и търсещи признание представители на съвременния свят. Те съставляват около 12% от хората, а кожата им често не е здрава и балансирана, страда от различни проблеми като черни точки, акне и т.н.

4. „Помагащите“ са около 11% по тази класификация и включват всички социално-ангажирани и жизнени хора. Характерно за представителите на тази група е, че са много емоционални и ориентирани към ценностите.

5. „Моралисти” – със своите 6%, те са малцинство в новата категоризация. Това са хора с високи социални и етични стандарти. Те са най-активните потребители на продукти за грижа за кожата. Имат суха, комбинирана или много суха чувствителна кожа.

Психопрофилите на кожата задават нова, генералната цел на NIVEA - да започне да създава ново поколение козметични продукти, които ще отговорят не само на физиологичните, но и на емоционалните им характеристики.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ