Европейците пият по-малко бира в кризата

Европейците пият по-малко бира в кризата

През 2009 г. европейците са пили по-малко бира, показват данни на изследователска агенция „Плато Лоджик”, цитирани от "Ройтерс". Пазарът на бира на Стария континент се е свил с 2,5% през миналата година.

Първенец сред производителите на пивото остава Heineken, който е на тази позиция за рекордния 22 път. Пивоварната е продала над 11 милиона хектолитра през 2009 г. Carlsberg измества от второто място бирата Carling на Molson Coors. Марките Foster's и Amstel са на четвърто и пето място, следвани от Kronenbourg и Stella Artois.

Четирите най-големи производители имат растеж повече от бурно развиващите се пазари в Латинска Америка и Азия, отколкото на ударената от рецесията Западна Европа.

Спадът на продажбите на най-големите бирени марки е с 3%. Експертите обясняват това с факта, че по-време на кризата хората са се насочили към по-ниския клас марки.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Данъчен проблем: Шефът на Ferrari ще полага една година общественополезен труд
Имение с отстъпка: Свалят 25 млн. долара от цената на бившия дом на Рики Мартин
Световните петролни компании съкращават работни места поради ниските цени на "черното злато"
На днешната дата, 10 септември. Рождениците днес
Добрите екипи са по-важни от добрите идеи
Велосипедист покорява планините в това поразително видео
"Хитачи" открива нов завод за железопътни вагони на стойност 100 милиона долара близо до Вашингтон
Goldman Sachs ще управлява пенсионни активи на Shell за 40 милиарда долара