Европейците пият по-малко бира в кризата

Европейците пият по-малко бира в кризата

През 2009 г. европейците са пили по-малко бира, показват данни на изследователска агенция „Плато Лоджик”, цитирани от "Ройтерс". Пазарът на бира на Стария континент се е свил с 2,5% през миналата година.

Първенец сред производителите на пивото остава Heineken, който е на тази позиция за рекордния 22 път. Пивоварната е продала над 11 милиона хектолитра през 2009 г. Carlsberg измества от второто място бирата Carling на Molson Coors. Марките Foster's и Amstel са на четвърто и пето място, следвани от Kronenbourg и Stella Artois.

Четирите най-големи производители имат растеж повече от бурно развиващите се пазари в Латинска Америка и Азия, отколкото на ударената от рецесията Западна Европа.

Спадът на продажбите на най-големите бирени марки е с 3%. Експертите обясняват това с факта, че по-време на кризата хората са се насочили към по-ниския клас марки.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп заплашва с допълнителни 10% мита страните, които се присъединяват към „антиамериканската“ политика на БРИКС
Бизнесът на Шуменското плато иска компенсации заради издирването на черния леопард
Германският президент обеща подкрепа за запазване на свободата на Литва
Врeмето: Горещините продължават
На днешната дата 7 юли. Европейски ден на шоколада
Революцията в управлението: Защо добрите мениджъри нарушават всяко правило?
Броят на нелегалните мигранти, които пристигат на Крит от Либия, се увеличава
Петролът поевтиня, след като ОПЕК+ обяви по-голямо от очакваното увеличение на производството през август