Реклама на „Хюндай” пародира Top Gear


Телевизионна реклама на корейските автомобили „Хюндай” се заиграва с героите от хитовото предаване на BBC, "Top Gear", пише "Дейли Мейл".

Популярните журналисти от предаването Джереми Кларксън, Ричард Хамънд и Джеймс Мей, са представени като говорещи животни. Те са показани като антилопа гну, костенурка и хамстер.

Веднага след пускането на видеоклипа се появиха коментари, че сюжетът на рекламата е отговор от страна на „Хюндай”, която беше критикувана от пародираните журналисти.  

Анимационните образи на животните в рекламата са забавни и запомнящи се. След като правят тест драйв, те достигат до заключението, че „ако не си 100% човек, автомобилът ще ти се стори ужасяващ, колкото санвич с хамстер”.

Цялата реклама можете да видите по-долу:

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Няма решение на Европейския съд по жалба срещу приемането на България в еврозоната
Парадоксът на успеха – защо постигането на вашите целите няма да ви направи щастливи
На днешната дата, 6 декември. Никулден
Борисов: Да следваме примера на Тръмп, не трябва да наливаме вода с руските активи в мелницата на войнолюбците
Бундестагът прие закона за връщане на наборната военна служба в Германия
Колонката на Ричард Брансън: Най-важните уроци от моите 50 години в бизнеса
Постигнато е съгласие между правителството, синдикатите и бизнеса за Бюджет 2026
Цитат на деня