Клипът, който взе рекламния оскар

Популярният американски въпрос „Who’s the Man?” отскоро има нов, задължаващ отговор – „The Man Your Man Can Smell Like”. Това е заглавието на новия рекламен клип, представящ душ пяна за тяло от легендарната мъжка козметична марка Old Spice, който беше отличен с голямата награда Advertising Excellence на тазгодишното и 19-то поред издание на AICP Show.

Това е нещо като аналог на филмовите Оскари в областта на рекламата. Събитието се организира от Асоциацията на независимите рекламни продуценти в САЩ, а отличията се връчват за постижения в областта на изкуството и техниките на създаване на видеореклами.

Режисьор на отличения клип е Том Кунтц от продуцентска къща МJZ, която триумфира на церемонията в Музея за съвременни изкуства в Ню Йорк с цели 12 награди, а самият Кунтц получи общо четири отличия за свои клипове, номинирани в надпреварата.

С повече статуетки от него – 5 се оказа само режисьорът Рупърт Сандърс, също от MJZ. Но фаворитът все пак е Кунтц с голямата награда за – „The Man Your Man Can Smell Like”. Вижте награденото видео.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 22 юли. Имен ден празнуват Магда, Магдалена, Мадлен
Държавният департамент на САЩ одобри продажба на въоръжение на България за 620 млн. долара
Зеленски обяви, че следващият кръг мирни преговори между Украйна и Русия ще бъде в сряда
Град Ню Йорк и щатът Ню Джърси очакват 3,3 млрд. долара приходи от Световното първенство по футбол през 2026 г.
Слънце и жега: Термометрите удрят 42° във вторник
Най-опасният престъпник на Еквадор беше предаден на властите в САЩ
Петролът поевтинява на фона на опасенията от задаваща се търговска война между САЩ и ЕС
Milliyet: Туристите в Турция са предупредени за риск от инфекция с опасни бактерии