Клипът, който взе рекламния оскар

Популярният американски въпрос „Who’s the Man?” отскоро има нов, задължаващ отговор – „The Man Your Man Can Smell Like”. Това е заглавието на новия рекламен клип, представящ душ пяна за тяло от легендарната мъжка козметична марка Old Spice, който беше отличен с голямата награда Advertising Excellence на тазгодишното и 19-то поред издание на AICP Show.

Това е нещо като аналог на филмовите Оскари в областта на рекламата. Събитието се организира от Асоциацията на независимите рекламни продуценти в САЩ, а отличията се връчват за постижения в областта на изкуството и техниките на създаване на видеореклами.

Режисьор на отличения клип е Том Кунтц от продуцентска къща МJZ, която триумфира на церемонията в Музея за съвременни изкуства в Ню Йорк с цели 12 награди, а самият Кунтц получи общо четири отличия за свои клипове, номинирани в надпреварата.

С повече статуетки от него – 5 се оказа само режисьорът Рупърт Сандърс, също от MJZ. Но фаворитът все пак е Кунтц с голямата награда за – „The Man Your Man Can Smell Like”. Вижте награденото видео.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 30 юни до 6 юли
Жега: Испания счупи исторически рекорд за юни с 46 градуса, съпругата на Борис Джонсън се дехидратира
Проверяват сигнал, че издирваният черен леопард е забелязан край Ловеч
Отпада забраната за влизане в района на Шуменското плато
Край на превъртането на километражи при покупка на употребявани автомобили
Четири инвестиции, които си струва да направите още днес
Зеленски призова за засилване на санкциите срещу Русия
Алигаторски Алкатраз: Тръмп открива център за задържане на мигранти насред блата, пълни с едри влечуги