Лагерфелд и Fendi реставрират фонтана Треви

Лагерфелд и Fendi реставрират фонтана Треви

Един от символите на Рим – фонтанът Треви ще бъде изцяло реставриран със средства, дарени от модна къща Fendi, съобщи „Асошиейтед прес”. Инициативата бе обявена на пресконференция в Рим от творческия директор на Fendi, Крал Лагерфелд и директорът на подразделението на марката за аксесоари Силвия Вентурини Фенди.

Компанията ще вложи в реставрацията на фонтана над 2 млн. евро. Възстановителните дейности ще се извършат на няколко етапа и ще продължат до 2015 г. По време на ремонта една от най-посещаваните забележителности на италианската столица няма да бъде недостъпна и напълно затворена.

Освен това в рамките на инициативата, обявена под надслов Fendi for Fountains модната къща ще дари още 320 хил. евро за освежаване и реставрация на друга забележителност – „Четирите фонтана”, която се намира на оживено кръстовище и е загубила блясъка си под натрупаните слоеве прах.

В чест на проекта самият Лагерфелд обещал на пресконференцията да издаде специален фотоалбум, посветен на римските фонтани под заглавие The Glory of Water.

Фонтанът Треви е построен в средата на XVIII век. Това е най-големият фонтан в италианската столица, който всяка година носи на общинската хазна няколкостотин хиляди евро от монетите, които туристите по традиция хвърлят в него заради поверието, ча така отново ще се върнат в Рим. За последно е реставриран през 1989 г. след което от миналата година насам общинските власти започнаха да търсят спонсор за капитален ремонт

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Президентът на Литва разкритикува бездействието на Германия спрямо Русия
Губернаторът на Калифорния нарече разполагането на Националната гвардия в Лос Анджелис незаконно, напрежението расте
България получи и втория си изтребител F-16
Президентът Радев пристигна в Казахстан
Йотова: Имам подозрения, че случаите на незаконни домове и на насилие не са само тези
Не е задължително брандирането да бъде скъпо
Това са единствените два сектора, където търсенето на работа в момента върви нагоре