Новите посланици на една вековна британска марка

Новите посланици на една вековна британска марка

Новите посланици на една вековна британска марка

В центъра на медийното внимание от април тази година, когато се ожениха, досега, принц Уилям и съпругата му Катрин поведоха модернизацията на британската монархия. Те се превърнаха в актуалните лица на една марка, която се преоткрива в историята откакто първият Уилям застава на трона през 1066 г. 

Това коментира в популярен материал, публикуван в сайта на AdvertisingAge Ема Хол. Тя казва, че настоящият принц Уилям, лейтенант от британските военновъздушни сили, отбелязва стабилно присъствие навсякъде, където се появи, а Кейт Мидълтън, сега наричана още херцогиня на Кеймбридж, неизбежно привлича вниманието.

Консервативният и същевременно ласкателен стил на обличане на красивата Кейт и вкусът й към достъпната мода на големите търговски центрове като Topshop, който идва едновременно с афинитета й към дизайнерите, я правят основен посланик на британската мода. Същинско рекламно лице на британските модени марки и на короната като институция.

Дрехите изчезват за часове от рафтовете на магазините, след като тя се появи с тях. Дамите изпълват местата за пазаруване, защото харесват и имитират стила й. Дизайнерите, чиито модели носи, се радват на внезапен огромен интерес и търсене от задгранични контрагенти. От целия този шум  вече се облагодетелстваха марките Issa, Erdem, както и дизайнерката Сара Бъртън от модната къща на Аликзандър Маккуин, която уши сватбената рокля на Кейт.

В хода на очакванията на народа, който следи с повишено внимание главните герои от модерната приказка и се надява на новина за бъдещ наследник; в хода на предстоящите празненства по повод навършването на 60 години от царуването на Елизабет Втора и на Олимпиадата в Лондон през 2012 г., Уил и Кейт са натоварени с надежди да издигнат имиджа на Уиндзор още повече.

Те осъвремениха марката на британското кралство по най-простия възможен начин – като са активни негови представители, които се държат по присъщия за това начин. Това смята Питър Йорк, маркетинг гуру и коментатор на културни новини. Според него Кейт изглежда като красива, спретната американска филмова звезда, докато Уилям дава вид на неконфликтен и спокоен и това го прави приемлив като присъствие за публиката.

Двойката наскоро затвърди “cool Britannia” статуса си, като заяви, че ще живее в двореца Кенсингтън - в същата къща, където колоритната по-малка сестра на кралицата – принцеса Маргарет, е правила партита с „Бийтълс”, „Ролинг Стоунс”, Рудолф Нуреев и други по време на 60-те на суинга и танците в Лондон през 20 век.

Питър Йорк е категоричен, че връзката с Лондон е жизненоважна за Уил и Кейт като лица на една дълголетна международна марка. „Лондон ни отне мястото, където супербогатите световни плутократи живеят", казва той. Според него срещата с двойката на Уиндзор е в топ три на нещата, които трябва да направиш, ако искаш да се промотираш социално в града. Това се смята за фантастичен пример за ребрандиране.

„Уил и Кейт представят популярната култура на момента и имат всичко, към което хората се стремят: младост, успех, красота, любов”, коментира още Даниел Дъмулин, основател на консултантската агенция за брандинг Sundance, Лондон. „Те са показател за идеална двойка и привнсят щастлив край в трагичната приказка за Даяна”, казва още той.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ