Хотелска верига променя конферентните зали за преговори на тревата
Световната хотелиерска верига Crowne Plaza предлага на бизнесмените да стимулират креативността си, като провеждат деловите си срещи, седнали на естествена трева в конферентните зали.
Crowne Plaza е верига хотели от високия клас, които се намират в центровете на големите градове и се посещават главно от бизнесмени. Хотелите са повече от 400 в 52 страни по света. Crowne Plaza е собственост на InterContinental Hotels Group, която притежава още 7 вериги хотели.
Според изследване, проведено от InterContinental Hotels Group, 40% от професионалистите губят вниманието и концентрацията си след първите 20 минути от срещата. С естествената трева компанията иска да стимулира гостите си и, разбира се, да добие конкурентно предимство.
Анджела Уитлок, автор на книгата „Walk on the Grass” ("Ходене по тревата"), твърди: „Проучванията показват, че до 25-ата си годишнина хората губят близо 98% от креативността си. Тази инициатива е идеална, защото разчупва изградените вътрешни правила у всеки, които пречат да достигнем пълния си потенциал. Усещането, което дава тревата, кара хората да се върнат към детството си и да освободят съзнанието си от социалните бариери, които ограничават креативността им. Всеки трябва поне веднъж да свали обувките си за малко и да походи бос по тревата, за да си спомни за времето в детството си, преди ограниченията и задълженията да го връхлетят“.
Crowne Plaza възнамеряват да засадят естествена трева и в хотелските стаи.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.