Хотелска верига променя конферентните зали за преговори на тревата

Хотелска верига променя конферентните зали за преговори на тревата

Световната хотелиерска верига Crowne Plaza предлага на бизнесмените да стимулират креативността си, като провеждат деловите си срещи, седнали на естествена трева в конферентните зали.

Crowne Plaza е верига хотели от високия клас, които се намират в центровете на големите градове и се посещават главно от бизнесмени. Хотелите са повече от 400 в 52 страни по света. Crowne Plaza е собственост на InterContinental Hotels Group, която притежава още 7 вериги хотели.

Според изследване, проведено от InterContinental Hotels Group, 40% от професионалистите губят вниманието и концентрацията си след първите 20 минути от срещата. С естествената трева компанията иска да  стимулира гостите си и, разбира се, да добие конкурентно предимство.

Анджела Уитлок, автор на книгата „Walk on the Grass” ("Ходене по тревата"), твърди: „Проучванията показват, че до 25-ата си годишнина хората губят близо 98% от креативността си. Тази инициатива е идеална, защото разчупва изградените вътрешни правила у всеки, които пречат да достигнем пълния си потенциал. Усещането, което дава тревата, кара хората да се върнат към детството си и да освободят съзнанието си от социалните бариери, които ограничават креативността им. Всеки трябва поне веднъж да свали обувките си за малко и да походи бос по тревата, за да си спомни за времето в детството си, преди ограниченията и задълженията да го връхлетят“.

Crowne Plaza възнамеряват да засадят естествена трева и в хотелските стаи.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ