Чаят, кафето и орехите предпазват от Алцхаймер

ПР и събития

Чаят, кафето и орехите, редовните упражнения и разходките в слънчевите часове на деня, могат да бъдат добра профилактика срещу болестта Алцхаймер, твърдят учени. И двете напитки са доказали, че намаляват загубата на паметта с около 40%, според изследванията, представени на Международната конференция за болестта на Алцхаймер в Хавай.

Диагнозата, както и други проблеми с паметта, засягат повече от 800 хил. британци. Поради застаряването на населението, техният брой се очаква да нарасне. По една чаша дневно кафе или чай значително помага и защитава организма срещу заболяването, твърдят учените. Изследователи от университета в Калифорния твърдят, че възрастните над 65 години, които редовно пият чай, са показали с 37% по-малко признаци на деменция.

Любителите на кафе, които консумират ароматната напитка най-малко 5 пъти седмично, намаляват риска от проблеми с паметта с до 20%. Други изследвания доказват и ефективността на орехите. Опити, проведени с мишки, установили, че гризачите, които били поставяни на диета, богата на ядки, драстично подобряват функциите на паметта си.

Коментари

НОВ КОМЕНТАР

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Основният спонсор на "Евровизия" се оттегля от конкурса
След 50 г. в космоса: NASA намери начин апаратът Voyager 2 да продължи пътуването в междузвездното пространство
Британската петролна и газова компания BP се завръща за работа във Венецуела
Нова Зеландия оттегли подкрепата си за президента на ФИФА Джани Инфантино
Времето: Остава топло, но със силен вятър по Южното Черноморие
САЩ завършиха успешно първите ключови тестове за противоракетната система „Златен купол“
На днешната дата, 15 август. Голяма Богородица
Защо Ричард Брансън съветва срещу копирането на неговата сутрешна рутина?
Основният спонсор на "Евровизия" се оттегля от конкурса
Севернокорейска хакерска група разработва инструменти с изкуствен интелект за кибератаки
Меси ще съди медиите за нарушаване на личния живот на погребението на баща му
Бившият главнокомандващ на украинската армия не вижда перспектива Украйна да се присъедини към НАТО
България за втори пореден месец е на първото място в ЕС по ръст в производството на услуги
Иран постави нови условия за отварянето на Ормузкия проток
Най-голямата карта на Вселената с близо 4 млрд. обекта разгадава природата на тъмната материя
Франция ще строи шест нови АЕЦ
NASA сглоби кораба „Орион“ за първия етап от пътуването до Луната
Куба отбелязва 100 години от рождението на Кастро на фона на тежка криза
Руски въздушни удари около Киев убиха трима души, Зеленски е на знакова визита в Сърбия
ВСС дава над 103 000 евро за наем на зала за изборите на нови членове на кадровата структура
Как да подходите при конфликт между вашите ценности и изискванията в работата?
Какво да направите, когато най-добрият ви служител загуби мотивация?
Защо хората напускат работа? Всичко опира до четири думи
Пица, паста, протеини и картофи – как италианските деца станаха толкова затлъстели
Forbes: Урсула фон дер Лайен е най-влиятелната дама в света
До 7,15% годишна доходност: Румъния привлича спестяванията на гражданите с нови държавни облигации
С решение на борда: Центърът „Кенеди“ във Вашингтон си връща името на Тръмп
"ЕМКО": Изключва се човешка грешка за взривовете във военния завод край Трявна
Великобритания намалява директната помощ за страните от Африка с повече от 40%
След 50 г. в космоса: NASA намери начин апаратът Voyager 2 да продължи пътуването в междузвездното пространство
Швеция понижава възрастта за наказателна отговорност за деца на 14 години
Д-р Венета Павлова, собственик на дентална клиника „ЕО Дент“
Частично бедствено положение е обявено в резерват "Сребърна"
Прехвърлиха 1,8 млн. куб. м вода от Дунав към езерото „Сребърна“, обстановката остава сложна
Ирак може да напусне ОПЕК заради спор за квотите за добив на петрол